نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار مدیرکل و معاونان صداوسیمای مرکز زنجان با اشاره به سنگینی رسالت انتقال پیام، برنامه های صداوسیمای مرکز زنجان را در این زمینه خوب و تاثیر گذار دانست.
کد خبر: ۹۰۸۰۰۰۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز زنجان؛ حجت الاسلام دولابی رسالت رسانه دینی را تعلیم و تربیت و تبیین سیاست های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.
وی تبیین بی اعتمادی به نظام سلطه را از دیگر وظایف صداوسیما دانست و گفت : واقعیت این است که نباید به اروپا و آمریکا اعتماد کرد.
حجت الاسلام دولابی بکارگیری ابتکار و خلاقیت در انتقال پیام دینی را موجب غنی تر شدن برنامه های رسانه ملی دانست.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به درپیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بر تبیین و ترویج ارزشها و آرمانهای مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد .
مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان هم رسالت و رویکرد دین، اخلاق، امید و آگاهی را مطابق منویات مقام معظم رهبری ، در صدر اولویت های تولیدات صداوسیمای مرکززنجان برشمرد .
لطیفی با اشاره به اینکه پارسال 17درصد تولیدات این مرکز با بیش از ۶۰۰ ساعت برنامه در حوزه معارف بوده گفت: در نظر داریم امسال با برنامه ریزی های انجام شده میزان تولید این نوع برنامه ها را به 25درصد برسانیم.
وی اعتماد مردمی را مهترین سرمایه شبکه استانی اشراق دانست و براستفاده از این ظرفیت در پررنگ کردن مسایل معنوی و معارفی شبکه اشراق تاکید کرد.

ارسال نظرات