گردهمایی انقلابیون جوانان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی سراوان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۰۰۰۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۴
به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، گردهمایی انقلابیون با حضور دانشجویان بسیجی خواهر و برادر در دانشگاه آزاد شهرستان سراوان برگزار شد.
 
در این مراسم حجت الاسلام مجتبی بامری، امام جمعه شهرستان سراوان در جمع دانشجویان گفت: هفته‌ی بسیج هم یک مقطع مهم است؛ یک یادبود بزرگ است وقتی با حقیقت معنا به بسیج نگاه شود، بسیج رمز پایداری و ماندگاری و عزت ملی است.
 
وی با اشاره به این مطلب که جمعی از بهترین و مؤمن‌ترین مردم در هر عرصه‌ای که کشور و نظام به آن احتیاج دارد، بی‌محابا وارد میدان می شوند، افزود:این افراد همه‌ی توان خودشان را کف دست گرفته و در میدانمی آورند و دنبال  نام و نشانی هم نیستند این خیلی مهم است.

بامری ادامه داد: هیچ تشکل دیگری قابل مقایسه‌ با مجموعه‌ی بسیج نیست این شکل سازمان‌یابی بسیجی هم دیگر قابل تکرار نیست، قابل تقلید نیست؛ این مخصوص خود بسیج است، خصوصیت هم متعلق به بسیج است.
 
امام جمعه شهرستان سراوان اظهار داشت: وقتی انسان حقیقت بسیج را میداند، آن وقت میفهمد سرّ مخالفت‌ها و دشمنی‌ها و عنادهائی که هدایت می شود از طرف دشمنان انقلاب و دشمنان کشور و دشمنان نظام به سوی بسیج؛ علت این دشمنی‌ها را انسان میفهمد قله‌های بلند، بیشتر آماج قرار می گیرند، نشان‌های برجسته، زودتر مورد توجه واقع می شوند و آماج دشمنی قرار می گیرند.
ارسال نظرات