خبرهای داغ:
باقریان نخبه بسیجی خراسان شمالی که عضو جامعه نخبگان کشور نیز هست معتقد است با حمایت از نخبگان بسیجی، فناوری ها را می توان به فعالیت های تجاری و اقتصادی تبدیل کرد.
کد خبر: ۹۰۸۰۰۱۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ باقریان نخبه بسیجی خراسان شمالی که عضو جامعه نخبگان کشور نیز هست معتقد است با حمایت از نخبگان بسیجی، فناوری ها را می توان به فعالیت های تجاری و اقتصادی تبدیل کرد.

دکتر باقریان دارای دکترای مکانیک در گرایش ساخت و تولید، دانشجوی نمونه سال ۹۱ و ۹۰، عضو جامعه نخبگان کشور، هیئت علمی دانشگاه شاهرود، داور جشنواره های علمی، نفر اول ورودی دکتری، نفر اول خروجی ارشد و  داور جشنواره اختراعات اساتید است.

به مناسبت هفته بسیج مصاحبه ای را با موضوع نقش نخبگان بسیجی در پیشرفت و تعالی کشور با این نخبه گرمه ای انجام شده که در ادامه می خوانید:

باقریان با بیان اینکه در سال 76 در بسیج ثبت نام کردم  گفت: از دوره راهنمایی تحت عنوان بسیج دانش آموزی فعالیت خود را آغاز کردم.

وی با بیان اینکه بسیج همواره با تاکید و سرمایه گذاری بر داشته های خود و استفاده از مدیران با روحیه و تفکر انقلابی،همواره در راستای رفع مشکلات کشور و بهبود آنها پیش قدم بوده است، گفت: بسیج و بسیجیان خود را در برابر اسلام،انقلاب و مردم و جامعه مسئول می دانند.

دکتر باقریان با اشاره به اینکه نقش نخبگان در جامعه کاملا مشخص است و باید از دیدگاه ها و اندیشه های آنها در راستای توسعه کشور بهره گرفت، ابراز داشت: متاسفانه این مهم در استان خراسان شمالی کمتر انجام شده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد شاهرود ابراز داشت: توجه به نخبگان و استفاده از فناوری ها و تکنولوژی های نوین اثر بخشی زیادی در تولید علم،هنر و خلاقیت دارد که در نهایت به رشد و توسعه ی علمی_اقتصادی کمک شایانی خواهد کرد.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت و پتانسیل هایی که بسیج دارد می توان متخصصان و استعدادهای برتر و نخبگان را جذب و بورسیه نمود و امکانات و تسهیلات لازم را در اختیار آنها قرار داد تا با انگیزه ی کافی به انجام فعالیتهای فوق بپردازند.

دکتر باقریان با اشاره به اینکه با حمایت از نخبگان بسیجی می توان فناوری ها را تبدیل به فعالیت های تجاری و اقتصادی مورد نیاز جامعه نمود، گفت: با فراهم کردن زمینه ها و امکانات مناسب برای نخبگان در عرصه های مختلف صنعت و کشاورزی می توان اثر گذاری خاصی داشت.

منبع: عصر اترک

ارسال نظرات
پر بیننده ها