خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مانه و سملقان عنوان کرد:

اجرای160 برنامه در هفته بسیج مانه و سملقان

فرمانده سپاه شهرستان مانه و سملقان از اجرای بیش از 160 عنوان برنامه طی هفته بسیج در قالب برنامه های فرهنگی، بصیرتی، اقتصادی، عمرانی و اجتماعی در دو سطح شهرستانی و ناحیه ای خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۰۰۱۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  سرگرد روح الله محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه و سملقان در نشست با اصحاب رسانه از اجرای بیش از 160 عنوان برنامه طی هفته بسیج خبر داد و گفت: این تعداد برنامه در قالب برنامه های فرهنگی، بصیرتی، اقتصادی، عمرانی و اجتماعی در دو سطح شهرستانی و ناحیه ای اجرا می شود.

محمدی با بیان این که شعار محوری امسال هفته بسیج، "بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت است، عنوان کرد: بسیج جریان و نیرویی مردمی و داوطلبانه، مبتنی بر آگاهی، تعلق خاطر و وفاداری به ارزش‌های برآمده از انقلاب اسلامی است.

محمدی گفت: بسیج انقلاب را بیمه کرده است و تشکیل بسیج نگاه عمیق امام راحل بود که موجب نگهداری ارزش‌های انقلاب شد.

وی با اشاره به هدف از گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد: در عمر 40 ساله با برکت انقلاب، کارکرد و محور بسیج ایجاد بستر و فضایی برای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، و فرهنگ خدمت بسیجی به مردم و انتقال به نسل های جاری و آینده است.

فرمانده سپاه شهرستان مانه و سملقان با اشاره به اهم برنامه های محوری طی هفته بسیج در شهرستان اظهار کرد: بازدید از طرح ها و عرصه های اقتصاد مقاومتی، افتتاح طرح های عمرانی آماده بهره برداری توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، اجرای طرح های گشت بسیجی محله محور و اردوهای جهادی در پایگاه های مقاومت بسیج با عنوان حماسه خدمت و امنیت از جمله برنامه های رویکرد اقتصادی، عمرانی، اشتغالزایی وامنیتی این هفته است.

محمدی با بیان این که یکی از کارکرد های بسیج امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از کارآمد‌ترین روش‌های مقابله با تهاجم فرهنگی است گفت: دیدار بسیجیان با ائمه محترم جماعات بخش ها، بازدید از خانواده شهدا با حضور همه ادارات، عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدا، برپایی ایستگاه سلامت و حضور تمام بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی در نماز جمعه از برنامه های فرهنگی و بصیرتی هفته بسیج است.

فرمانده سپاه شهرستان مانه و سملقان با اشاره به برنامه های اختتامیه هفته بسیج گفت: برگزاری یادواره شهدای اهل تسنن به مناسبت هفته وحدت و تجمع باشکوه بسیجیان در 5 آذر مصادف با تشکیل بسیج مستضعفین برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار