امام جمعه تربت حیدریه با بیان اینکه اساس بسیج بر پایه اخلاص بنا نهاده شده، افزود: بسیج و بسیجی اهل آگاهی، معرفت، بصیرت و دشمن شناسی است و تمام موفقیت‌های این نهاد مقدس در پرتو ولایت پذیری آن شکل گرفته است.
کد خبر: ۹۰۸۰۰۳۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در نخستین روز از هفته بسیج در دیدار با کارکنان ناحیه مقاومت و بسیجیان تربت حیدریه اظهار کرد: اساس بسیج بر پایه اخلاص و معرفت بنا نهاده شده و لذا به همین جهت امام راحل فرمود:: بسیج لشکر مخلص خداست و همین اساسی‌ترین و مهمترین مولفه این شجره طیبه انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در بدنه بسیج حلقه‌های صالحین که با هدف تعلیم و تربیت و کادر سازی برای انقلاب اسلامی تشکیل شده عامل رشد و موفقیت و پیروزی در عرصه‌های مبارزه با دشمنان است که باید این رویه نیز تثبیت شود.

رییس حوزه علمیه مرحوم هراتی خاطر نشان کرد: بسیج و بسیجی اهل آگاهی، معرفت و بصیرت و دشمن شناسی است و موضع گیری‌های این نهاد مقدس به موقع و اثر بخش است.

وی در ادامه ولایت پذیری بسیج را عامل موفقیت این نهاد عنوان کرد و گفت: بسیج و بسیجی همراه و حامی ولایت بوده و هست و به معنای واقعی کلمه در ولایت فقیه ذوب شده، لذا موفقیت این نهاد مرهون از اطاعت پذیری از ولایت است

امام جمعه تربت حیدریه از ایثار و مجاهدت و مقاومت بسیج و حضور گسترده در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی بعنوان دو ویزگی دیگر بسیج عنوان کرد و بیان داشت: گفتار و رفتار و شعار و اظهار تنفر از دشمن و بها دادن به ارزش‌ها و ولایت جزئی از ایمان است.

عصمتی درپایان گفت: در چهلمین سال انقلاب اسلامی جبهه مقاومت، امان استکبار جهانی را گرفته و همه این عزت و اقتدار در گرو ایثار و مقاومت و دشمن شناسی و تبعیت از مقام عظمای ولایت است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها