مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

شهدا الگوی بسیج/ نیمکت نشینان حافظ ارزش ها و خون شهدا باشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در همایش بصیرت افزایی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی مدارس، شهدا را الگوی بسیج معرفی کرده و گفت: دانش آموزان باید حافظان ارزش ها و خون شهدا باشند.
کد خبر: ۹۰۸۰۰۳۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد بسیج را از برکات الهی و نعمتی بزرگ الهام شده بر وجود حضرت امام خمینی(ره) دانست و اظهار کرد: امروز بسیج و تفکر بسیجی، نمونه و الگوی تمامی اقشار جامعه است و دانش موزان باید قدر این نعمت الهی را دانسته و ارزش آن ررا حفظ کنند.

 وی استمرار هدف و راه شهدا را به دانش آموزان توصیه کرد و افزود: عبادت، اطاعت، ولایت مداری، تحصیل خوب و تربیت توام با آموزش از خصوصیت یک دانش آموز بسیجی است و جوانان ما باید با ایثار، استقامت و صبر بسیجیان اعصار گذشته، آشنا شده و از آنها الگوگیری کنند.

شهدا الگوی بسیج/ نیمکت نشینان حافظ ارزش ها و خون شهدا باشند

   حجت الاسلام امیرنژاد هشدار داد: استکبار با پاکی، عفت و اخلاص جوانان ما مخالف بوده و با جنگ نرم و فرهنگ غلط می خواهد زندگی، قلب ها و خانواده های ما را آلوده کرده و هوشیاری و بصیرتمان را از ما بگیرد.

   وی هفته بسیج را فرصتی مغتنم برای یادآوری داورمردان عاشق و با اخلاص بسیج دانسته و تاکید کرد: یاد شهدا و ایثارگری های جوانان بسیج همواره باید در اذهان ما زنده بماند.

   همایش بصیرت افزایی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور ده ها نفر از دانش آموزان بسیجی در دبیرستان های دخترانه پویندگان و توفیق دانش برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها