خبرهای داغ:
رزمایش حماسی ،همراه با برگزاری میادین تیر توسط گردان 106 امام حسین از لشکر مقدس امام حسین (علیه السلام)انجام شد
کد خبر: ۹۰۸۰۰۴۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از روابط عمومی وتبلیغات لشکر مفدس امام حسین (علیه السلام) رزمایش حماسی، همراه با برگزاری میادین تیر توسط گردان ۱۰۶ امام حسین از لشکر مقدس امام حسین (علیه السلام) انجام شد.
سرهنگ خسروی فرمانده گردان ۱۰۶ درچه اعلام کرد:با توجه به اینکه روز ۲۵ آبان که به نام روز حماسه وایثار اصفهان نامگذاری شده است وهمچنین در آستانه هفته بسیج این گردان اقدام به برگزاری رزمایش حماسی بسیج نمود.
وی افزود در طول رزمایش نیرو‌های این گردان در کلاس‌های تخصصی سلاح شرکت نموده وپس از آن در میادین تیر سلاح‌های تیربار، دوشکا، قناسه، وسلاح ۷/۱۲ میلیمتری شرکت کردند.
این فرمانده در تشریح ادامه برنامه‌ها گفت: با توجه به رشادت‌های لشکر مقدس امام حسین (علیه السلام) در طول جنگ وبعد از جنگ وبرای آشنایی بیشتر نیرو‌های بسیج با ساز وکار این نهاد مقدس در طول رزمایش از رزمندگان قدیمی لشکر نیز جهت خاطره گویی استفاده شد.
خسروی گفت: این گردان در این ایام نشست‌هایی نیز با عضای شورای گردان وبسیجیان گردان داشته است وکه در آن به تبیین مسائل سیاسی روز وهمچنین استفاده از نقطه نظرات وپیشنهادات نیرو‌های بسیجی پرداخته شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها