خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شادگان:

بیش از 120 برنامه متنوع فرهنگی در هفته بسیج برگزار می شود

بیش از 120 برنامه متنوع فرهنگی در هفته بسیج برگزار می شود/اغلب مردم ولایتمدار شادگان بسیجی هستند
کد خبر: ۹۰۸۰۰۶۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

سرهنگ حسین خنافره فرمانده سپاه شادگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان ؛ ضمن گرامیداشت هفته بسیج از برگزاری 120 برنامه مختلف در سطح شهرستان خبر داد و گفت:بسیج مردمی ترین نهاد مقدس جمهوری اسلامی است که فتح قله های عزت،حماسه و افتخار از ثمره های آن است.

خنافره افزود : در هفته بسیج،این ناحیه برنامه های متنوع سازندگی،فرهنگی و اجتماعی را در سطح مساجد،حسینیه ها،پایگاه های بسیج برگزار می کند.

وی با اشاره به روز 5 آذر سالروز تاسیس سازمان بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) گفت : در این روز همایش و اجتماع بزرگ مردم شادگان را در سطح شهرستان خواهیم داشت که مردم با حضورشان علاقه و عشق به بسیج را نشان خواهند داد.

فرمانده سپاه شادگان خاطر نشان کرد:اغلب مردم غیور شادگان بسیجی هستند و این نشان دهنده ولایتمداری و پایبندی و وفاداری مردم به آرمان های انقلاب اسلامی است.

گفتنی است از برنامه های هفته بسیج می توان به اجتماع بزرگ مردم شادگان در روز بسیج،کلنگ زنی چند طرح سازندگی،غبار روبی گلزار شهدا،افتتاح پایگاه بسیج،یادواره شهدای حله،مسابقات ورزشی،ویزیت رایگان بیماران و برگزاری ده ها نشست بصیرتی اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها