خبرهای داغ:

سردار فدا داغدار فوت پدر شد+جزئیات مراسم ترحیم

روز گذشته حسن فدا پدر سردار مجتبی فدا، جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان دارفانی را وداع گفت.
کد خبر: ۹۰۸۰۰۶۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، روز گذشته حسن فدا پدر سردار مجتبی فدا، جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان دارفانی را وداع گفت.

سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در پیامی این ضایعه را تسلیت گفته و نوشت: مصیبت فقدان عزیزان به ویژه پدر بسی سخت و ناگوار است، اما انسان‌های خدایی با تأسی از آموزه‌های قرآن کریم و به تصریح کلام وحی؛ و لیبنونکم بشئٍ من الخوف و الجوع و نقص من الاموال و الانفس و الثمرات و بشرالصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبة، قالوا اِنالله و انا الیه راجعون؛ در مقابل حوادث و مصائب با صبر و بردباری تسلیم تقدیر و مشیت الهی‌اند.

اینجانب فقدان آن سفر کرده را به جنابعالی و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده، از درگاه ایزدمنان مسئلت می‌نمایم که با رحمت بی‌پایان خود روح پاک آن سفرکرده را با ارواح مقدس طیبه انبیاء و اولیاء محشور فرماید و به شما و سایر بازماندگان پاداش صابرین توأم با عزت و سعادت عنایت فرماید. انشاالله

به همین مناسبت روز چهارشنبه ۳۰ آبان ماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱ صبح در امامزاده محمد واقع در سه راه نظر ابتدای خیابان وحید، مجلس یادبودی برای وی برگزار خواهد شد.

مراسم هفتمین روز درگذشت وی نیز روز یکشنبه ۴ آذرماه مصادف با میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام از ساعت ۱۳ تا ۱۵ در مسجد موسی بن جعفر (ع) واقع در خیابان خاقانی برگزار و سپس ادامه مراسم بر مزار وی واقع در باغ رضوان، قطعه ۳۱، بلوک ۴، ردیف ۳ برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار