به مناسبت هفته بسیج انجام شد:

برگزاری نشست خبری هفته بسیج درسپاه دهگلان

به مناسبت هفته بسیج نشست خبری اصحاب رسانه شهرستان بافرماندهی ناحیه سپاه دهگلان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۰۰۷۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کردستان به مناسبت هفته بسیج نشست خبری اصحاب رسانه شهرستان بافرماندهی ناحیه سپاه دهگلان برگزار شد.

دراین نشست سرهنگ محمدامانی ضمن تبریک این هفته به بسیجیان مخلص سراسرکشورمقارن شدن هفته بسیج باهفته وحدت را منشا خیرات وبرکات فراوانی دانست وافزود: ولایتمداری و تبعیت از مقام عظمای ولایت در تمامی عرصه‌ها از ویژگی‌های بسیجی است و امروز وبه بواسطه نظر و تدبیر مقام معظم رهبری با وجود حوادث مختلف در جامعه جهانی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستیم است لذا بسیجیان باید همواره هوشیار باشند و در مسیر ولایت گام بردارند.

وی اضافه کرد:به مناسبت این هفته برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده ایم که باهمت کارکنان ناحیه ۸۰ برنامه متنوع درقالب ۵۸ عنوان درسراسرشهرستان به معرض اجرادرخواهدآمدکه ازاین تعداد ۱۹ برنامه به صورت شاخص برگزارمیشودکه میتوان به خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق محروم، طرح مرآت و محافل انس با قرآن،دیدارباخانواده شهدا،یادواره شهداو... اشاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهگلان خاطرنشان کرد: امروز در حوزه‌های علمی، امنیتی و دفاعی شاهد ایران قدرتمند هستیم که متاثر از تفکر بسیجی است و در دیگر حوزه‌ها و عرصه‌های انقلاب اندیشه، فکر، اقدام و عمل این نگاه و تفکر ظهور و بروز دارد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار