مسئول سازمان بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری از اعزام 250گروه جهادی همزمان با هفته بسیج به نقاط مختلف استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۰۰۷۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار  هوشنگ فولادی در گفت وگو با خبرنگار ما ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج و هفته وحدت، از اجرای ویژه برنامه های بسیج سازندگی در زمینه های آموزشی، فرهنگی، جهادی، محرومیت زدایی و عمرانی در سراسر استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور، افزود: به همین مناسبت، همزمان با هفته بسیج، نمایشگاهی با محوریت اقتصاد مقاومتی در شهرستان‌های بروجن، لردگان، سامان، بن، کیار، عشایری و فارسان به منظور معرفی عرصه های اقتصاد مقاومتی و محصولات تولید شده در این راستا برپا می شود .

سرهنگ فولادی، همچنین از اعزام 250 گروه جهادی به نقاط محروم استان چهارمحال و بختیاری همزمان با هفته بسیج خبر داد و گفت: 250 گروه جهادی پایگاهی به صورت یک روزه و سه روزه همزمان با هفته بسیج در زمینه های پزشکی، مشاوره خانواده، حقوقدانان، دانشجویی، طلاب و روحانیون و دانش آموزی برای ارائه خدمات عمرانی و فرهنگی در عرصه های آموزشی، فرهنگی، عمرانی، و محرومیت زدایی عازم نقاط مختلف استان می شوند.

رئیس بسیج سازندگی استان با اشاره به دیگر برنامه های این سازمان به مناسبت هفته بسیج، از افتتاح پروژه های عمرانی و خانه های ساخته شده برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و گشایش 120 صندوق قرض الحسنه پایگاهی در استان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: همراهی با سایر رده های مقاومت در برنامه های گرامیداشت هفته بسیج، حضور در همایش باشکوه اجتماع بزرگ بسیجیان، شرکت در برنامه های فرهنگی معنوی، دیدار با ائمه جمعه و جماعات، سرکشی از خانواده معظم شهداء و ...، از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در استان می باشد.

ارسال نظرات