سید ساجد یعقوبی
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل:
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: بسیج دانشجویی در سنگر علم همراه با عمل در صحنه‌ها حضور دارد، چرا که اگر پیشرفت علمی نباشد ایستادگی در برابر دشمنان مجهز به تکنولوژی‌ها و فناوری‌های روز مشکل است.
کد خبر: ۹۰۸۰۱۰۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱

یه گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی پردیس آزادگان نیر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این جلسه ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و هفته کتابخوانی به بیاناتی راجع به برنامه‌های هفته بسیج اشاره شد و در پایان مراسم مهدی اصلانی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان واحد آزادگان نیر معرفی شد.

پرویز پرزور مسئول بسیج دانشجویی سپاه استان اردبیل در این مراسم اظهار داشت: بسیج دانشجویی در سنگر علم همراه با عمل در صحنه‌ها حضور دارد، چرا که اگر پیشرفت علمی نباشد ایستادگی در برابر دشمنان مجهز به تکنولوژی‌ها و فناوری‌های روز مشکل است.

وی با بیان اینکه دانشجویان جوان با مسئولیت‌پذیری قدم در محیط مقدس علم و دانش می‌گذارند، گفت: همه باید تلاش کنیم تا محیط‌های علمی ما اسلامی، سالم و معنوی شود تا با کسب مهارت‌های لازم بتوانند برای تحقق آرمان‌های انقلاب ایفای نقش کنند.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه استان اردبیل با یادآوری اینکه مطالبه گری حق و رسالت دانشجویان است تصریح کرد: انتظار داریم دانشجویان با داشتن روحیه مطالبه‌گری به برطرف کردن مشکلات پیش روی انقلاب در ابعاد مختلف همت کنند.

بسیج متعلق به همه اقشار مردم است

رئیس دانشگاه فرهنگیان اردبیل نیز در این مراسم اظهار کرد: بسیج به عنوان مهم‌ترین نهاد از نظام و انقلاب اسلامی فراجناحی و مربوط به اقشار مردم است که باید در راستای تحقق اهداف انقلاب بسیجی‌وار حرکت کرد و از دستاوردهای بسیج حفظ و صیانت کرد که این مهم بسیار مهم و اساسی است.

رضا عبدی بیان کرد: جهان اسلام به این باور رسیده که راه‌اندازی بسیج انقلاب را حیات بخشیده و سبب ترسیم تاریخ تا ابد خواهد شد و تاکیدات امام راحل نیز در خصوص بسیج بسیار حائز اهمیت بوده و نشان دهنده اهمیت بسیج در عرصه‌های مختلف کشور است چرا که بسیج مهم‌ترین عامل برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است.

وی اظهار کرد: کسی که خود را بسیجی می‌داند باید با رعایت اصول انقلاب و نظام در راه اعتلای انقلاب و کشور تلاش کند و برای دستیابی به رضایت الهی و سعادت ابدی با فعالیت‌های جهادی تلاش کند که این موضوع بسیار مهم و حیاتی است که بسیجیان باید این مهم را مورد توجه قرار دهند.

آرمان‌های بسیج لازمه رسیدن به موفقیت در عرصه‌های مختلف است

مسئول حوزه دانشجویی شهید علم الهدی اردبیل نیز در این مراسم اظهار کرد: کشور نیازمند مدیران متخصص و کاردان است و این موضوع با تقویت نیروهایی بسیجی و متدین در تمامی عرصه‌ها قابل عملی شدن است چرا که افسران جنگ نرم در حقیقت بسیجیانی هستند که خدمت بی‌منت را مبنای کار قرار داده‌اند.

علیرضا روحبخش بیان کرد: آرمان‌های بسیج دانشجویی لازمه رسیدن به موفقیت در عرصه‌های مختلف است و کشورمان نیازمند مدیران جهادی متعهد و متخصص است که باید با کسل بصیرت بتوانیم برای حضور در صحنه‌های انقلاب نقش سازنده در عرصه‌های مختلف داشته باشیم و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

وی اظهار کرد: طبق فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بسیج ثمره طیبه است که به همین دلیل باید با شناسایی چالش‌های انقلابی در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی به درستی ایفای نقش کنیم که این مسئله برای ما بسیا حائز اهمیت و اساسی است.

ارسال نظرات