فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه قوچان:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه قوچان بیان داشت: بسیج برای عمق‌بخشی دفاعی و خدمت به محرومین تشکیل شد.
کد خبر: ۹۰۸۰۱۰۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ عباس فروزان مهر در جمع  اصحاب رسانه اظهار داشت: بسیج نهاد پاکی است که با دور اندیشی حضرت امام (ره) تاسیس شد و در واقع ایشان با توجه به شناخت و اهداف دشمنان برای عمق‌بخشی دفاعی و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیج را در استراتژی انقلاب اسلامی ترسیم کردند و فرمان تشکیل بسیج 20 میلیونی را صادر نمودند.

وی افزود: بسیج در 39 سال گذشته فعال، چشمگیر، و همه جانبه از خاکریزهای انقلاب اسلامی چه در صحنه جنگ نرم و چه تهدیدات سخت دشمن ایستاده است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه قوچان اظهار داشت: آرایش بسیج در این چند سال در جهت خنثی نمودن نقشه ها و اهداف دشمن شکل گرفته و به خوبی از کیان و عزت اسلامی دفاع کرده است.
 
وی خاطرنشان کرد: امسال در شرایط خاصی از لحاظ امنیتی و دفاعی قرار داریم که لازم است بسیج با برنامه ریزی منسجم در مقابل تمام تهدیدات بایستد و آنها را دفع نماید.
 
فروزان مهر گفت: امسال رویکرد بسیج علاوه بر آمادگی دفاعی خدمت به مردم و محرومین جامعه است  چراکه بسیج خود را جوشیده از بطن مردم می داند. در این راستا حضور گروه‌های جهادی بسیج در مناطق محروم و صعب العبور و اجرای پروژه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی را در دستور کار داریم.
 
وی در پایان گفت: برنامه های هفته بسیج با شعار بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت آغاز می شود و در طول این هفته تدارک بیش از 170 برنامه اجرایی دیده شده که بیشتر حول مسجد محوری، سازندگی و خدمت رسانی، امنیت و اقتدار، علم و فناوری، استکبار ستیزی ، نهضت روشنگری و چهل سال افتخار انقلاب اسلامی است که تا 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین ادامه خواهد داشت.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه قوچان به برخی از برنامه های شاخص این هفته نیز اشاره نمود و گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا، همایش پیاده‌روی خانوادگی نیروهای مسلح، نشست‌های بصیرتی، تئاترخیابانی،عطرافشانی مزار شهدا و مسابقات ورزشی، حضور بسیجیان در حلقه های صالحین و در برنامه های میقات صالحین نماز جمعه قوچان، اعزام تیم های پزشکی متخصص به مناطق محروم، و اجتماع بزرگ بسیجیان همزمان با سراسر کشوراز جمله مهمترین برنامه هایی است که در این هفته برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها