فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به اینکه امروز برنامه‌های بسیج خدمت محور است، گفت: در هفته بسیج بیش از 100 برنامه در تویسرکان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۰۱۱۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸

برنامه‌های بسیج خدمت محور است/ برگزاری 100 برنامه به‌مناسبت هفته بسیجبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سرهنگ مرتضی سیاهوشی در جمع اصحاب رسانه تویسرکان با گرامیداشت هفته بسیج، بیان داشت: بی تردید تشکیل بسیج مستضعفین از درایت و آینده نگری امام راحل(ره) بود.

وی با تأکید بر اینکه بسیجیان سرافراز در دوران دفاع مقدس همگام با اقشار مختلف در دفاع از میهن خود پیشگام بودند، اظهار کرد: بسیجیان پس از جنگ نیز برای اعتلای ایران اسلامی در تمامی عرصه های فرهنگی، عمرانی و خدمات رسانی به مردم پای کار آمدند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه امروز این نام بسیج است که در دنیا می درخشد، افزود: الگوی تشکیل بسیج مردمی شکل گرفته در سوریه، عراق و لبنان همین بسسیجیان سلحشور کشورمان هستند که مخلصانه و تنها برای رضایت خدا در راستای خدمت رسانی به مردم فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: امروز می بینیم که تمام اقشار بسیج از بسیج سازندگی و محلات گرفته تا بسیج جامعه پزشکی، مهندسین و دانشجویی و دانش آموزی همه و همه هر کدام به یک طریق در فعالیت های عمرانی، آبادانی، خدمات رسانی و فرهنگی برای پیشبرد اهداف نظام تلاشی دو چندان دارند.

سیاهوشی با اشاره به اینکه امروز برنامه‌های بسیج خدمت محور است و در هفته بسیج بیش از 100 برنامه در تویسرکان برگزار می‌شود، عنوان کرد: طرح های بسیج با حضور گروه های جهادی در تمامی عرصه های سازندگی اجرا شده و می شود و در این زمینه در هفته بسیج در این شهرستان شاهد بهره برداری از دو پایگاه مقاومت و یک خانه عالم هستیم.

وی از برگزاری دو یادواره شهید، یادواره شهدای دهستان خرم‌رود و یادواره شهدای روستای کنجوران در این هفته خبر داد و گفت: عطرافشانی و غبارروبی قبور شهدا، برگزاری میقات صالحین، حضور در نماز جمعه، اعزام دو تیم پزشکی برای ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم، پیاده‌روی خانوادگی بسیجیان، تجلیل از پیشکسوتان فرهنگ ایثار و شهادت، نشست های بصیرتی با محوریت تبیین گفتمان ولایت و برگزاری کارگاه پیش از اعتیاد، از دیگر برنامه های این هفته در تویسرکان است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: در روز پنجم آذر، یعنی سالروز تأسیس بسیج مستضعفین هم در مصلای امام خمینی(ره) گردهمایی بزرگ بسیجیان را در پیش داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات