خبرهای داغ:
علی اکبرمرشدی فر
امام جمعه کاشان گفت: تبلور بسیج در میدان‌های فرهنگی قابل رؤیت است.
کد خبر: ۹۰۸۰۱۴۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

به گزارش بسیج از کاشان ؛ آیت‌الله عبدالنبی نمازی عصر سه‌شنبه در دیدار با فرماندهان بسیج به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج با هوشمندی خود و دانش خداشناسی که بالاترین دانش است قدرت برتر، سند افتخار و پیشرفت انقلاب اسلامی در منطقه از جمله عراق، سوریه و یمن است.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه بسیج با هوشیاری و آمادگی همه جانبه همواره با بصیرت و شجاعت در میدان‌های انقلاب حضوری فاخر و سرنوشت ساز داشته است افزود: بسیجیان ادامه دهنده راه امیرالمؤمنین علی(ع) هستند و در سخت‌ترین شرایط برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی جانفشانی می‌کنند.

نمازی با توصیه به بسیج و سپاه برای توجه بیشتر به مفاهیم قرآنی متذکر شد: فرد بسیجی به لحاظ عمل و اخلاق باید اسوه و نمونه باشد ضمن اینکه با عمل صالح می‌توان جامعه را متدین کرد نظاه اهل بیت مترقی‌ترین نظام است.

امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه تبلور بسیج در میدان‌های فرهنگی قابل رویت است افزود: دیروز امام(ره) و امروز مقام معظم رهبری در رأس جمهوری اسلامی ایران قرار دارند و هدف آنها مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی کودک‌کش بوده است.

وی با تأکید بر ولایتمداری بسیجیان اظهار کرد: بسیجیان باید تابع ولایت باشند و با این فرهنگ می‌توان کارهای غیرممکن را ممکن کرد ایمان به مردهایی همچون سردار قاسم سلیمانی را می‌سازد و امدادهای غیبی صدام را نابود و شیعه را بر عراق حاکم کرد.

در این دیدار فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه در عرصه جهاد فرهنگی اقدامات محوری بسیار خوبی در حال پیگیری است افزود: آگاه سازی و بصیرت‌افزایی به منظور هدایت افکار عمومی نسبت به ماهیت و ابعاد تهدیدات نرم از جمله آن است که در دستور کار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها