خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

برگزاری گردهمایی بزرگ 4000 نفری بسیجیان نهاوند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند برگزاری گردهمایی بزرگ 4 هزار نفری بسیجیان نهاوند در پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۰۱۵۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

برگزاری گردهمایی بزرگ 4000 نفری بسیجیان نهاوندسرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: به مناسبت این هفته برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان نهاوند اجرا می‌شود.

وی افزود: در اولین روز از هفته بسیج دیدار بسیجیان با امام جمعه شهرستان نهاوند اجرا خواهد شد که این برنامه به صورت همزمان در شهرهای گیان و فیروزان نیز اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: در بحث فضاسازی نیز با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با ادارات شهرستان فضاسازی متناسب با این ایام را در سطح شهر خواهیم داشت.

وی ادامه داد: همچنین در هفته بسیج برنامه اعزام بیش از 310 نفر دانش‌آموز به اردوی راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور را داریم.

کریمی برگزاری ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهرستان، یادواره‌های شهداء و نشست‌های روشنگری و بصیرتی را از برنامه‌های پیش‌بینی شده این ایام برشمرد و گفت: مراسم غبارروبی گلزار شهدانیز در سطح شهر و روستاهای نهاوند انجام می‌شود.

وی با اشاره به شرکت بسیجیان در نماز جمعه و تشکیل حلقه‌های صالحین در مصلی نهاوند به‌مناسبت هفته بسیج تصریح کرد: افتتاح دو باب خانه عالم تازه تأسیس توسط بسیج  در روستاهای شریف‌آباد و گره‌چغا در بخش خزل نیز از دیگر برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند یادآور شد: اعزام 15 گروه برای شرکت در اردوهای جهادی در عرصه‌های مختلف و طرح ویزیت رایگان توسط پزشکان بسیجی در مناطق محروم صورت خواهد پذیرفت.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون تعداد 750 سبد کالا به خانواده‌های نیازمند اهداء شده است، گفت: در هفته بسیج نیز اهداء پنج مورد جهیزیه کامل به زوج‌های نوعروس انجام خواهد گرفت.

کریمی عنوان کرد: در رابطه با کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان سه منطقه پای قلعه، شیخ منصور و دوخواهران به عنوان مناطق هدف مبارزه با مواد مخدر و اجرای طرح محله پاک انتخاب شده و اقداماتی در راستای آگاه‌‌سازی قشر جوان و نوجوان انجام داده‌ایم که در هفته بسیج به صورت گسترده پیگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در روز پنجم آذرماه نیز گردهمایی بزرگ 4 هزار نفری بسیجیان نهاوند در استادیوم علیمرادیان شهرستان نهاوند با حضور پرشور بسیجیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار