خبرهای داغ:
امام جمعه سرایان:

بسیج از حیثیت و شرف نظام اسلامی دفاع می کند

امام جمعه سرایان گفت:بسیج نماد قدرت و عزت نظام اسلامی و متکی بر توده های مردمی است. بسیج یک عنصر مردمی است که از حیثیت و شرف نظام اسلامی دفاع می کند.
کد خبر: ۹۰۸۰۱۵۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج گروهی از بسیجیان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و فرماندهان پایگاه های بسیج در محل دفتر امام جمعه با امام جمعه سرایان دیدار کردند.

حجت الاسلام احمد نجمی پور امام جمعه سرایان در این دیدار با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت: هرجا که انقلاب و نظام در خطر باشد بسیج حضور دارد و بسیج مرز و بوم و قوم و ملل را نمی شناسد و در جهت کمک به همه مظلومین در خط مقدم حرکت می کند.

وی افزود: بسیج نماد قدرت و عزت نظام اسلامی و متکی بر توده های مردمی است. بسیج یک عنصر مردمی است که از حیثیت و شرف نظام اسلامی دفاع می کند.

امام جمعه سرایان اظهار کرد: بسیج ریشه در مکتب عاشورا دارد و اولین بسیجی حضرت رسول مکرم اسلام وائمه معصومین (ع) و اولین بسیجی انقلاب خود حضرت امام خمینی (ره) بوده است.

نجمی پور گفت: امروز نام بسیج در همه عرصه ها با افتخار می درخشد و بسیج باید در همه جا فراگیر شود و قشر جوان نیز می بایست بیشتر جذب این نهاد مقدس شوند.

وی خاطرنشان کرد: بسیجی باید ولایت پذیر، متواضع ، استکبارستیز،  بدور از تجملات و خوشرو و خوش خلق و برخوردار از اطلاعات روز باشد.

امام جمعه سرایان بیان داشت: اگر نبود حضور بسیج درهمه صحنه های مختلف انقلاب اسلامی قطعا امروز از اسلام و انقلاب نامی وجود نداشت.

نجمی پور توصیه کرد: علم بسیجی همراه با عمل باشد و این علم او می بایست با دین او تلفیق گردد و تفکر بسیجی باید در همه جا حاکم گردد که با این تفکر تاکنون موفقیت های زیادی نصیب نظام اسلامی شده است واین تفکر اکنون به تمامی جهان صادرمی شود.

در ابتدای این دیدار سرهنگ محسن امانتی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان سرایان گزارشی را از برنامه های اجرایی در هفته بسیج برای شرکت کنندگان ارائه داد.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار