فرمانده بسیج عشایری اردبیل از برگزاری همایش بزرگ شکوه ایثار در روز پنجم آذر‌ماه همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در اصلاندوز خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۰۱۸۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

به گزارش بسیج عشایری از اردبیل،سرهنگ حسین حسین زاده صبح امروز در جلسه شورای اداری اصلاندوز با گرامیداشت هفته وحدت و هفته بسیج گفت:شعار محوری هفته بسیج امسال"بسیج مظهر ایستادگی،وحدت،پیشرفت و خدمت" است.

وی با بیان اینکه بسیج در امتحان های گوناگون سربلند بوده و همه این موفقیت ها نیز مرهون کمک و پشتیبانی آحاد مردم و مسئولان است تصریح کرد:امروز بسیجیان با تمام قدرت در مقابل توطئه‌های دشمن از جمله جنگ نرم دشمن و استکبار ایستاده‌اند و اجازه نفوذ را به دشمن نخواهند داد که در این راستا بسیجیان در عرصه فضای مجازی با تشکیل گردانهای سایبری ورود کرده اند.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری با بیان اینکه برنامه های متنوعی برای گرامیداشت هفته بسیج در اصلاندوز پیش بینی شده است گفت:هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه شروع و تا ۵ آذر ادامه خواهد داشت.

حسین زاده افزود:بیش از ۷۰ عنوان برنامه متنوع به مناسبت هفته بسیج در رده های مقاومت ناحیه عشایری برگزار می شود و چند برنامه شاخص نیز در این هفته با حضور مسئولان برنامه ریزی شده است.

وی فضاسازی شهر و روستا،دیدار با امام جمعه اصلاندوز،مسابقات ورزشی جام بسیج،دیدار از خانواده های شهدا،برگزاری یادواره شهدا، ویزیت رایگان در روستاهای محروم،غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا،حضور حلقات صالحین در حلقه های معرفت قبل از نماز جمعه،سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه، گشت های عملیاتی در محلات و نشست های بصیرتی سیاسی را از جمله برنامه های هفته بسیج در اصلاندوز برشمرد.

فرمانده ناحیه عشایری از برگزاری همایش بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه ایثار در روز ۵ آذر بمناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در مسجد جامع اصلاندوز خبر داد و با قدردانی از مشارکت و همکاری مسئولان در برگزاری برنامه های سپاه ناحیه عشایری از روسای ادارات و نهادها خواست برای هر چه باشکوهتر برگزار شدن برنامه های  گرامیداشت هفته بسیج نیز همکاری تنگاتنگی داشته و حضور گسترده داشته باشند.

سیدعباس مینایی بخشدار اصلاندوز نیز در سخنانی ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج و با اشاره به اهداف تشکیل بسیج مستضعفین گفت:همه ما در کنار آحاد ملت ایران بسیجی هستیم.

وی با بیان اینکه دشمنان از راههای مختلف از جمله جنگ اقتصادی بدنبال ضربه زدن به نظام است افزود:بنا به فرموده مقام معظم رهبری هیمنه آمریکا رو به افول است و با وحدت و یکپارچگی مردم و مسئولان درحول محور ولایت فقیه، نقشه های شوم دشمنان خنثی شده است.

بخشدار اصلاندوز با اشاره به برنامه های گرامیداشت هفته بسیج گفت:بسیج مال همه است و همه حق دارند لذا وظیفه داریم در برنامه های اولویت دار هفته گرامیداشت بسیج حضور گسترده داشته باشیم.

مینایی با بیان اینکه بسیج تنها در بعد نظامی وارد نشده بلکه در عرصه سازندگی و اقتصاد مقاومتی نیز بخوبی نقش بزرگی ایفا کرده است افزود:بسیج با بکارگیری توان مردمی در عرصه های مختلف باعث رشد و توسعه کشور شده است.

وی با قدردانی از تلاشها و زحمات شبانه روزی سرهنگ حسین زاده فرمانده ناحیه عشایری و پایوران سپاه در برگزاری برنامه های بسیج در طول سال گفت:بمناسبت هفته بسیج دهیاران،شوراهای اسلامی بخش و شهر، شهرداری و سایر ادارات نسبت به فضاسازی سطح شهر و روستاها اقدام می کنند.

در پایان هر یک از اعضای جلسه نقطه نظرات و پشنهادات خود را برای برگزاری هرچه با شکوهتر برنامه های هفته بسیج ارائه داده و آمادگی خود و کارکنان برای حضور پرشکوه در این برنامه ها اعلام کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات