خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج

فرمانده سپاه ناحیه عشایری کهگیلویه و بویر احمد امروز در نشست های خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران برنامه های هفته بسیج درمناطق عشایری این استان را تبیین کرد

سرهنگ جاماسب بهمنیار : خدمت رسانی به مردم و مناطق محروم از مهم ترین برنامه های اجرایی هفته بسیج است.
کد خبر: ۹۰۸۰۱۹۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

به گزارش بسیج عشایری استان ک.ب

امروز نشست خبری فرمانده سپاه عشایری استان کهگیلویه وبویراحمد با اصحاب رسانه و خبرنگاران با محوریت هفته بسیج و تبیین برنامه های آن دردفترفرماندهی سپاه عشایری استان برگزار شد

سرهنگ جاماسب بهمنیار در این نشست خبری بیانکرد: خدمت رسانی به مردم و مناطق محروم از جمله برنامه های اجرایی هفته بسیج است.

  وی بااشاره به برخی از برنامه های هفته بسیج، عنوان کرد: اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی از دیگر اهداف در هفته بسیج است و اعزام ۱۰ گروه جهادی به مناطق محروم را در برنامه های خود خواهیم داشت.

بهمنیاردر ادامه با اشاره به افتتاح چندین طرح در هفته بسیج گفت: طرح گشت بسیج محله محوراز دیگر اقدامات و برنامه هایی است که در دستور کار داریم، همچنین طرح مصون سازی وکمک به کاهش آسیب های اجتماعی با پوشش چندین منطقه اجرایی می شود .

وی گفت: همایش کاهش آسیب های اجتماعی درمنطقه جهان آباد دشتروم را نیز خواهیم داشت.

  فرمانده سپاه عشایراستان اظهار داشت: طرح شهید "بهنام محمدی" در مدارس عشایری استان را نیزاجرایی خواهیم کرد که پیوند مناسب مسجد، خانه و مدرسه خواهد بود.

  وی در ادامه تصریح کرد: طرح های مختلفی مانند یادواره های شهدا در مناطق مختلف اعم از سپیدار وپشت کوه جلیل است طی این هفته برگزار می شود.

  بهمنیار درپایان بیان کرد: اعزام ۴۵ ‌بسیجی را در قالب برنامه وحدت اقوام به نمایندگی ازعشایر استان به تهران داریم که فردا اعزام خواهند شد و همچنین برنامه های دیگر که توسط سپاه عشایر استان طی هفته بسیج انجام می شود.

  لازم به ذکر است، برخی از برنامه هایی که در هفته بسیج اجرا خواهد شد در ذیل آمده است:

برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار و سرکشی ازخانواده های شهدا و رزمندگان، برگزاری جلسه شورای اداری و رصد مشکلات بسیجیان،یادواره شهدای پایگاهی در حوزه مقاومت دم چنار، نشست با مریبان و متربیان حلقات صالحین، اعزام اکیپ پزشکی و دام پزشکی به مناطق محروم و کم برخوردار، سرکشی وافتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی و همچنین بررسی مشکلات انان، ودر پایان ارسال پیامک با موضوع بسیج و چهل سالگی انقلاب اسلامی و استکبار ستیزی از برنامه هایی است که در هفته بسیج صورت خواهند گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار