خبرهای داغ:
فرماندار قم مطرح کرد

لزوم حمل و نقل کالا‌های اساسی موردنیاز قم از طریق راه آهن

فرماندار قم گفت: باید تلاش کنیم که بخشی از حمل و نقل کالا‌های اساسی استان قم از طریق راه آهن صورت بگیرد تا در شرایط غیرعادی مشکلی پیش نیاید.
کد خبر: ۹۰۸۰۲۱۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
لزوم حمل و نقل کالا‌های اساسی موردنیاز قم از طریق راه آهن
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رضا سیار ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم در سالن جلسات امام رضا (ع) فرمانداری با اشاره به اهمیت خطوط ریلی اظهار کرد: این خطوط در شرایط غیرعادی خطوط پدافندی هستند و در شرایط عادی هم حمل و نقل از خطوط ریلی به صرفه است.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم که بخشی از حمل و نقل کالا‌های اساسی استان قم از طریق راه آهن صورت بگیرد تا در شرایط غیرعادی مشکلی پیش نیاید، کم کم مشکلات تخلیه کالا در استان قم از طریق راه آهن حل خواهد شد، البته بارگیری کالا به صورت فله از واگن سخت است.

فرماندار قم افزود: ظرفیت در استان قم برای حمل و نقل کالا‌های موردنیاز استان از طریق راه آهن وجود دارد، میلیارد‌ها تومان برای اتصال راه آهن به سیلوی قم صرف شده است.

سیار تامین نهاده‌های دامی مرغداران استان قم را وظیفه سازمان جهاد کشاورزی استان دانست و تصریح کرد: باید ذخیره استراتژیک در این زمینه در استان وجود داشته باشد، البته حمل و نقل ریلی نهاده‌های دامی سخت است، اما باید این کار در استان صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: باید آنالیز تخصصی قیمت تولید شن و ماسه در استان قم انجام شود و براساس این آنالیز تصمیم گیری در خصوص قیمت آن صورت بگیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار