خبرهای داغ:
سرپرست استانداری قم:

مقابله با آسیب‌های اجتماعی نباید به اعتبارات دولتی گره زده شود

سرپرست استانداری قم با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: مقابله با آسیب‌های اجتماعی نباید به اعتبارات دولتی گره زده شود.
کد خبر: ۹۰۸۰۲۲۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۲
مقابله با آسیب‌های اجتماعی نباید به اعتبارات دولتی گره زده شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید محمدرضا هاشمی به همراه تعدادی از مدیران استانداری با حضور در بخشداری سلفچگان در نشستی صمیمی با دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی بخش سلفچگان، مشکلات این بخش را مورد بررسی قرار داد.

سرپرست استانداری قم در این نشست با اشاره به افزایش اعتبارات وزارت کشور در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: بایستی کار میدانی در زمینه افزایش نشاط اجتماعی و کاهش آسیب‌ها صورت بگیرد.

وی با تاکید بر برگزاری مراسم جشن در مناسبت‌های مختلف و جلب مشارکت حداکثری مردم افزود: باید گزارش فعالیت‌های بخشداران در این زمینه به استانداری قم ارسال شود.

سرپرست استانداری قم با بیان اینکه مقابله با آسیب‌های اجتماعی نباید به اعتبارات دولتی گره زده شود افزود: بایستی مسئله مبارزه با مواد مخدر را مردمی کرده و از ظرفیت‌های مردم در این زمینه استفاده کرد.

هاشمی خاطرنشان کرد:‌اگر خانواده‌ها هوشیار نباشند با وجود هزینه‌هایی که دولت و نظام در بحث مبارزه با مواد مخدر انجام می‌دهند، به توفیق مورد نظر دست نخواهیم یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله امنیت به عنوان یکی از دستاورد‌های نظام در منطقه‌ای ناامن اشاره و خاطرنشان کرد: در شرایطی که بسیاری از کشور‌های منطقه با مشکلات امنیتی و جنگ دست به گریبان هستند نظام اسلامی از ثبات و امنیت ویژه برخوردار است.

سرپرست استانداری قم گفت: در سایه مشارکت مردم، بسیج و دستگاه‌های مرتبط با نیروی انتظامی می‌توانیم مولفه‌های امنیتی در بخش‌های استان را ارتقاء دهیم.

هاشمی همچنین مسئله رونق اشتغال روستایی را به عنوان یکی از سیاست‌های محوری دولت تدبیر و امید مورد توجه قرار داد و افزود: ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای روستاییان کشور در نظر گرفته شده است که مسئولان استان قم اعم از بخشداران برای تخصیص سهم استان قم باید تلاش مضاعف داشته باشند.

وی در بخش پایان سخنان خود با بیان اینکه از سرمایه گذاری در استان قم با جدیت حمایت می‌کنیم بیان کرد: البته مسائل زیست محیطی و ویژگی‌ها و ظرفیت‌های استان قم نیز باید در طرح‌های سرمایه گذاری رعایت شوند.

سرپرست استانداری قم پس از این نشست با حضور در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان از تعدادی از واحد‌های صنعتی در این بخش بازدید کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار