مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیل به مناسبت هفته وحدت در دیدار از خانواده‌های معظم شهدای اهل تسنن بخش خورش رستم گفت: والدین و خانواده‌های معظم شهدا، ولی نعمتان جامعه هستند و دیدار از این عزیزان مایه فخر مسئولین است.
کد خبر: ۹۰۸۰۲۵۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
دیدار و دلجوئی از والدین و خانواده معظم شهدا مایه فخر مسئولین است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،یاسر شاهی مدیر کل بنیاد شهید استان اردبیل به مناسبت گرامیداشت هفته مبارک وحدت و در آستانه میلاد مبارک اشرف مخلوقات عالم پیامبر اخلاق و مهربانی حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و ولادت با سعادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در سفر به شهرستان خلخال از والدین و خانواده معظم شهیدان والامقام " لطف اله اسدی" ، "لطف اله مهری" و "روایت نادری" از شهدای گرانقدر اهل تسنن در روستای صعب العبور "دیز " از روستاهای سنی مذهب بخش خورش رستم شهرستان خلخال و شهر هشجین دیدار کردد.

همچینن دیدار کنندگان از والدین گرانقدر شهیدان والامقام " امین ناجی" و "محی الدین حبیبی" از شهدای اهل تسنن در روستای دورافتاده "کجل" بخش خورش رستم خلخال دیدار کرده و آنان را مورد تکریم و تجلیل قرار دادند.

مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیل در این دیدارها حضور در مناطق دور افتاده و دیدار از والدین و خانواده های معظم شاهد را در ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت مهم دانست و گفت: خانواده های عزیز شهیدان اعم از شیعه و اهل تسنن انسان های باحیا ، آبرو دار ، وفادار و معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

یاسر شاهی در فضایی آکنده از صمیمیت با تبریک هفته وحدت و تجلیل از ایثار و استقامت خانواده ها خاطر نشان کرد: والدین شهدا ولی نعمتان جامعه هستند و و ظیفه ماست به دیدار این عزیزان بشتابیم چرا که پایداری و پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همین شهدا هستند.

در این دیدارها نسبت به مسائل مطرح شده از سوی خانواده ها تمهیدات مقتضی اتخاذ شد.
ارسال نظرات