فرمانده سپاه پاسداران ناحیه آستانه اشرفیه به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج گفت: تفکر بسیجی با مدیریت بسیج، تضمینی برای فتح قله ها است.
کد خبر: ۹۰۸۰۲۶۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه، سرهنگ پاسدار حسن حبیبی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج وتقدیر از زحمات خبرنگاران در انعکاس اخبار و رویدادهای شهرستان گفت:خدا را شاکریم که در مجموعه اصحاب رسانه، بسیجیان بزرگواری داریم که در شهرستان فعالند و خالصانه پا در این عرصه نهاده اند در تبیین اهداف وانعکاس مطالبات به حق مردم ،پی گیر و در رفع مشکلات آن ها تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه بسیج به عنوان تشکل فراگیر امروز در مسیر گفتمان انقلاب ومقام معظم رهبری در حفظ دستاوردهای ۴۰ساله انقلاب موفق بوده ودرحراست آن همه خطرات را به جان خریده است افزود : انقلاب اسلامی ایران با درایت وهنر امام راحل که مردم را در همه مراحل در کنار خودش داشت با دوراندیشی توانست با تشکیل بسیج، نهضت انقلاب را بعد پیروزی تثبیت نماید.

حبیبی ضمن تاکید بر جایگاه خاص و ویژه بسیج در جامعه گفت:اگر حضور مردمی بسیج نبود امروز معلوم نبود وضعیت کشور به چه نحوی اداره می شد به ویژه در ایام بعد دفاع مقدس برخی ها از افراد هم سو با غرب، نوای پایان عمر بسیج را سر می دادند.

وی با بیان اینکه هر کسی که دل در گِرو انقلاب وکشور دارد جزخانواده بسیج می باشد تصریح کرد: تمانی افرادی که نظام را قبول دارند ودر مراسم ملی_مذهبی ، و برنامه های بسیج مشارکت دارند، بسیجی هستند.

فرمانده سپاه پاسداران با تصریح این سخن که تفکر بسیجی با مدیریت بسیج تضمینی برای فتح قله ها است به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و گزارشی از برنامه های بسیج در حوزه های فرهنگی ، عمرانی ، خدماتی ، اجتماعی و ورزشی ارائه داد

حبیبی با اعلام شعار هفته بسیج که بسیج مظهر ایستادگی ،پیشرفت وخدمت است رسالت خبرنگاران را بسیار سنگین وحساس دانست و اظهار امیدواری که رسانه ها در انتقال داده ها و گزارش ها ، رعایت امانت و انصاف را داشته باشند.

در پایان این نشست جمعی از خبرنگاران شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام

ارسال نظرات