خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی:

برگزاری جشن ازدواج ساده از رخدادهای فرهنگی جامعه است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی گفت: همزمان با سالروز ازدواج حضرت محمد(س) و خدیجه کبری(س) مراسم های نورانی ترین پیوند در خوی و شهرهای تابعه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۰۲۸۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، لیدا سیرانی در حاشیه برگزار ی جشن ازدواج 14زوج بسیجی شهرستان خوی ضمن تبریک فرارسیدن دهم ربیع الاول و آغاز زندگی مشترک جوانان ولایی و انقلابی برگزاری چنین برنامه هایی را از رخدادهای فرهنگی جامعه عنوان کرد که همانند سپری در برابر توطئه های دشمنان است که قصد دارند سکان های خانواده ها را  متزلزل کنند.

وی ازدواج را از سنت پیامبر رحمت و مهربانی برشمرد و افزود: فلسفه ازدواج به تکامل رسیدن زوجین در مسائل مادی و معنوی است.

این مسئول اظهار امیدواری کرد که جوانان در طول زندگانی خویش از زندگی بزرگان درس گرفته و به دور از شیوه های غلط ترزیق شده در شبکه های اجتماعی دشمنان، همواره زندگی موفق و بادوام برپایه شئونات اسلامی را دنبال کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی در پایان ضمن آرزوی خوشبختی برای جوانان که چنین روزی را برای آغاز زندگی مشترک انتخاب کرده اند خاطر نشان کرد: غیر این برنامه که به همت حوزه های کوثر و فاطمه الزهرا(س) در حسینه شیخ نوایی برگزار می شود 2 برنامه دیگر نیز به همت حوزه حضرت زینب(س) در شهر فیرورق و حوزه خدیجه کبری(س) در شهرک ولی عصر  شهرستان خوی برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات