خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: طرح "نذر کتاب، نشر دانایی" به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه و با یاد شهید محسن حججی امروز در هلال احمر اصفهان راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۹۰۸۰۳۱۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ،سید سعید غیوری  با اشاره به طرح نذر کتاب، نشر دانایی اظهار داشت: از امروز  کارکنان جمعیت هلال احمر و عموم مردم می‌توانند از غرفه‌های کتاب، در هلال احمر اصفهان واقع در بلوار آیینه خانه دیدن کنند.

وی افزود: باید فرهنگ کتابخوانی و مطالعه کتاب در جامعه و میان تمام مردم ترویج شود به همین منظور طرح نذر کتاب را با یاد شهید محسن حججی در جمعیت هلال احمر استان اصفهان آغاز کردیم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج جمعیت هلال احمر اصفهان با بیان اینکه شهید حججی مروج فرهنگ کتابخوانی بود، گفت: بر آن شدیم تا راه این شهید مدافع فرهنگی را در این زمینه ادامه بدهیم.

وی ادامه داد: گسترش نذر فرهنگی در قالب اهدای کتاب می‌تواند در این زمینه مفید واقع شود و افراد بتوانند کتاب‌های بیشتری بخوانند، در این راستا از آنجایی که کتاب‌های زیاد و مفیدی در منازل وجود دارد، تصمیم گرفتیم کتاب‌هایی که مطالعه شده و صاحبان آنها قصد هدیه و یا نذر آن را دارند، در هلال احمر اصفهان، گردآوری کنیم تا همه بتوانند از آنها استفاده کنند.

غیوری خاطرنشان کرد: ما امروز طرح مذکور را در مجموعه هلال احمر آغاز کردیم و با این اقدام، بسیاری از کتب مورد علاقه افراد، بدون صرف هزینه در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد و بعد از مطالعه، کتاب‌ها را عودت یا در اختیار دیگران قرار می‌دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها