سید ساجد یعقوبی
مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: طولانی‌ترین انیمیشن ایرانی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در صدا و سیمای مرکز اردبیل در حال تولید است.
کد خبر: ۹۰۸۰۳۳۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
طولانی‌ترین انیمیشن ایرانی در اردبیل تولید می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی ملا احمدی در نشست با جمعی از فعالان رسانه‌ای استان ضمن تبریک هفته وحدت و فرا رسیدن هفته بسیج گفت: انیمیشن شهید مرحمت بالازاده در ۵۲ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای با مجموع زمانی ۵۷۲ دقیقه توسط جوانان خلاق استان در صدا و سیمای مرکز اردبیل در حال تولید است و در نوع خود جزو تولیدات فاخر کشوری محسوب می‌شود.

وی در تشریح دیگر تولیدات صدا و سیمای مرکز اردبیل به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: علاوه بر برنامه‌های روزمره، در بخش تولید سیما ده‌ها برنامه ترکیبی با مجموع زمانی ۲ هزار ۱۰۰ دقیقه در حال تولید است و علاوه بر آن چندین مستند از زندگی شهدای انقلاب اسلامی، سه مستند فاخر از زندگی شهدای مدافع حرم، ۳ مستند فاخر با موضوع پیشگامان انقلاب اسلامی و سه مستند فاخر دیگر درباره کارنامه نظام اسلامی در استان اردبیل در حال تولید است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل از ساخت برنامه ویژه‌ای درباره روند توسعه استان اردبیل با استناد به گفتگو‌های حضوری استانداران تاریخ استان خبر داد و و تصریح کرد: علاوه بر این، ده‌ها برنامه ویژه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تولید و پخش می‌شود.
http://basijnews.ir/files/fa/news/1397/3/31/1745550_225.jpg
 
ملا احمدی با یادآوری اینکه تا سال قبل پخش زنده برنامه‌های تلویزیونی با استفاده از فیبر نوری تنها در دو نقطه استان قابل انجام بود گفت: خوشبختانه با توسعه زیرساخت‌های فیبر نوری استان که با حمایت استانداری و شرکت مخابرات و زیر ساخت ارتباطات محقق شد، در حال حاضر امکان پخش برنامه زنده در بیش از ۳۰ نقطه استان و تمامی شهرستان‌ها فراهم شده است که دستاورد بزرگی محسوب می‌شود.

مدیر کل صدا و سیما با بیان اینکه پس از ۵ سال وقفه، تولید سریال در صدا و سیمای مرکز اردبیل از سر گرفته شده است تصریح کرد: سریال هفت خان با موضوعات اجتماعی و اخلاقی در قالب ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای در حال تولید است.

ملا احمدی در ادامه از برنامه ریزی واحد اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز اردبیل برای پوشش خبری تمامی رویداد‌های مربوط به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: در همین باره ده‌ها گزارش و مستنند خبری با موضوعات دستاورد‌ها و خدمات انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته در حال تولید است.
http://basijnews.ir/files/fa/news/1397/3/31/1745549_726.jpg
 
وی از ساخت ۹۴ اثر با موضوعات مربوط به انقلاب اسلامی برای انتشار در رسانه‌های مجازی صدا و سیمای مرکز اردبیل خبر داد و درباره تولیدات رادیویی این مرکز هم گفت: علاوه بر ده‌ها برنامه روزمره، بیش از ۲ هزار و ۴۳۰ دقیقه برنامه رادیویی با موضوعات مختلف برای تبیین آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حال تولید و پخش است و رادیوی برون مرزی آران نیز با ۸ ساعت برنامه روزانه، به تبیین پیام انقلاب اسلامی و دستاورد‌های عظیم آن می‌پردازد.

ملا احمدی از ارتقای جایگاه صدا و سیمای مرکز اردبیل در رتبه بندی مراکز استان‌ها خبر داد و تصریح کرد: تعداد جوایز ویژه مرکز اردبیل در جشنواره سراسری تولیدات مراکز از سه جایزه در سال قبل به ۸ جایزه افزایش یافته است.

وی از در حال تولید بودن ۲۰ قطعه موسیقی محلی در صدا و سیمای مرکز اردبیل خبر داد و گفت: ۸ قطعه فاخر از این تولیدات به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تولید شده است و علاوه بر این، برای تولید ۴۰ قطعه سرود محلی و انقلابی با اجرای هنرمندان استانی، هماهنگی لازم انجام شده است.
http://basijnews.ir/files/fa/news/1397/3/31/1745544_432.jpg
ملااحمدی با بیان اینکه در یکسال گذشته سهم پخش اخبار و برنامه‌های مربوط به استان اردبیل در شبکه‌های مختلف رسانه ملی به شکل محسوسی افزایش یافته است، از تلاش برای معرفی هر چه بیشتر و بهتر ظرفیت‌های مناطق مختلف استان در رسانه ملی خبر داد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل در پایان با بیان اینکه به پشتوانه نظام اسلامی و مردم آگاه و همیشه در صحنه، دشمنان در چهل سال گذشته از تحمیل هر گونه زورگویی به ملت ناامید شده اند تاکید کرد: با هوشیاری فعالان رسانه‌ای و مردم آگاه دشمن از فشار‌های اقتصادی و جنگ روانی و تبلیغاتی هم هیچ سودی نخواهد برد.
ارسال نظرات