فرمانده سپاه بجستان:

فرمانبرداری از مقام معظم رهبری، بسیج را بسیج کرد

فرمانده سپاه بجستان در جمع نمازگزاران و بسیجیان مسجد حسینی بجستان گفت: امروز رمز موفقیت بسیج فقط به یک دلیل است و آن وجود شخص مقام معظم رهبری و فرمان برداری بسیجیان از حضرت آقا است.
کد خبر: ۹۰۸۰۳۳۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی شب گذشته در جمع نمازگزارن و بسیجیان مسجد حسینی بجستان به دستاورد‌های عمر ۴۰ ساله بسیج پرداخت و اظهار کرد: امام راحل انقلاب را معجزه قرن می‌دانست و معجزه انقلاب، شکل گیری بسیج بود. امروز نیاز جامعه است تا مردم نسبت به خدمات ۴۰ ساله بسیج واقف باشند هر چند دانستن یا نداستن آن خللی در روند خدمات رسانی بسیج و بسیجیان ایجاد نمی‌کند.

وی ادامه داد: هشت سال جنگ، صحنه‌ای بود که بسیجیان با حضور خود در این میدان و با جان و دل از کیان این کشور حفاظت و حراست کردند و بعد از جنگ نیاز آن‌ها در عرصه سازندگی احساس شد و آتش به اختیار در این میدان نیز بدون هیچ چشم داشتی و با شوق به کشور و محرومین تا به امروز خدماتی عرضه کردند که ملت دیدند و می‌بینند.

جنیدی اذعان کرد: امروز اگر کشور از صدمات دشمن مصون مانده تفکر حاکم بر این کشور است و آن هم تفکر بسیجی است، این تفکر، هر کجای کشور نیاز احساس کرد، وارد شد. پیش از این نشست در جمع بسیجیان فعال در گشت‌های محله محور بودیم، بسیجیانی که خدماتشان هیچ گاه دیده نمی‌شود، چون وقت خدمت این‌ها همه ما در خواب هستیم و این بزرگواران برای امنیت، شب‌ها تا صبح بیدارند تا خدای نکرده کسی به مال مردم تعرض نکند.

فرمانده سپاه بجستان در ادامه به نقش فضای مجازی پرداخت و اذعان کرد: امروز بسیج در صحنه جنگ نرم هم حضور دارد، جنگ نرمی که به دنبال تغییر افکار و اذعان مردم با با شایعه پراکنی و به دنبال این است تا مردم را نسبت به نظام و انقلاب مایوس کند. بعد از پیروزی در جنگ تحمیلی که نقش بسیج در آن بی بدیل بود امروز نیز بسیج مردمی توانسته است در کشور‌های سوریه، عراق و یمن شکل بگیرد. در سوریه که ۹۸ درصد این کشور در دستان داعش و تروریست‌ها قرار داشت،  بعد از شکل گیری بسیج امروز شاهدیم سوریه تقریبا از تروریسم‌ها پاکسازی شد.

فرمانده سپاه بجستان از نقش تاثیر گذار سپاه و بسیج گفت و گفت: جهان دید که چگونه باید یک گفته فرماندهی سپاه امریکا مواضعش را در کمتر از ۲۴ ساعت ۱۸۰ درجه تغییر دارد (تروریست قلمداد کردن سپاه) و امروز رمز موفقیت بسیج فقط به یک دلیل است و آن وجود شخص مقام معظم رهبری و فرمانبرداری بسیجیان از حضرت آیشان است.

جنیدی خاطر نشان کرد: این تفکر بسیجی است که نمی‌گذارد دشمن بر این کشور سیطره پیدا کند. نه تنها ایران بلکه یمن، سوریه و عراق، بسیج امروز در این کشور‌ها دارای محبوبیت است و آن محبوبیت به دلیل داشتن جسارت و شجاعت است و این خود تبدیل شده به کابوسی برای دشمنان. تفکر بسیجی است که می‌تواند پنج کشور مطرح دنیار را پای میز مذاکره بنشاند.
 
وی در پایان به برنامه‌های اجرایی هفته بسیج اشاره کرد و گفت: امسال ۶۱ عنوان برنامه در هفته بسیج عملیاتی خواهد شد که ۶ عنوان برنامه شاخص و محوری در دستورکار قراردارد که از جمله می‌توان به آبروی محله و رونمایی از کتاب شهیدان یارمحمدی و کبرایی، غبار روبی مزار شهدای بهشت جواد الائمه(ع) با حضور مسئولین شهرستان و خانواده معظم شهدای مدافع حرم، همایش تجلیل از جهادگران بسیجی، دیدارکارکنان سپاه و بسیج با امام جمعه محترم شهرستان، برگزاری پیاده روی بزرگ خانوادگی بخش یونسی، مراسم گرامیداشت ۵ آذر و میلاد پیامبر اکرم (ص) در قالب هیئت منتظران، اجرای روز پاک اشاره کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها