خبرهای داغ:
جانشین و معاون فرماندهی سپاه استان قم در جلسه‌ای با حضور اعضای شورای فرماندهی سپاه معرفی شدند.
کد خبر: ۹۰۸۰۳۵۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در جلسه‌ای با حضور سردار «سیدمحمدتقی شاهچراغی» فرمانده جدید سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم و اعضای شورای فرماندهی سپاه و فرماندهان نواحی و بسیج اقشار، جانشین و معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم معرفی شدند.
 
معرفی جانشین و معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)

سردار شاهچراغی در این جلسه طی سخنانی با تبریک تقارن هفته بسیج و ایام هفته وحدت اظهار داشت: برای انجام ماموریت‌های پاسداری از آرمان‌های ولایت، دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون مطهر شهدا، فراتر از لوازم و ضروریات سازمانی و نظامی، نیاز به فضایل و خصایل نمونه و برگزیده‌ای است که بدون آن، امور سازمانی و نظامی بی فایده و بلااثر است.
وی افزود: ما در قبال مشکلات و ناهنجاری‌های جامعه به عنوان پاسدار انقلاب مسئولیت سنگینی بر عهده داریم و بالطبع هر رده‌ای باید در محدوده خود، نیاز‌های جامعه و مردم را رصد و براساس آن برنامه ریزی و اجرا کند.
 
معرفی جانشین و معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)

در این جلسه، «احمد بیطرفان» معاون سابق هماهنگ کننده فرمانده سپاه استان به عنوان جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) معرفی و از خدمات ارزشمند «رضا حافظی» در طول چندین سال جانشینی فرماندهی سپاه استان قدردانی شد.
همچنین «مهدی کبیری پور» فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) به عنوان معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) معرفی شد.
 
معرفی جانشین و معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها