خبرهای داغ:
به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج انجام شد:

دیدار مسئولین و بسیجیان شهر الوند با امام جمعه این شهر

امام جمعه شهر الوند گفت : بسیج، شجره طیبه است با ریشه ای ثابت و محکم و ساقه های این شجره تناور و میوه و ثمرات این شجره، شهدایی هستند که انقلاب اسلامی تا به امروز هدیه کرده است.
کد خبر: ۹۰۸۰۳۵۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین ،حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود مهدوی امام جمعه شهر الوند در دیدار مسئولین شهرستان البرز بسیجیان شهر الوند که به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج با امام جمعه شهر الوند دیدار کردند اظهار داشت : بسیج مجموعه ای از انسان های پاک و خالص می باشد که برای رسیدن به اهداف های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده است.
وی افزود : بسیج، در جهت راستای امید بخشیدن به مردم و ناامید کردن نقشه های دشمن تشکیل شده است.
امام جمعه شهر الوند گفت : بسیج، شجره طیبه است با ریشه ای ثابت و محکم و ساقه های این شجره تناور و میوه و ثمرات این شجره، شهدایی هستند که انقلاب اسلامی تا به امروز هدیه کرده است.
وی در ادامه افزود : در حال حاظر با توجه به تحریم های دشمنان در موقعیت خاصی قرار گرفته ایم، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمر همت بستند تا این درخت تناور را کمر بشکنند.
وی اذعان داشت : در سال 57 امام (ره) هنوز جنگی شروع نشده بود ولی ایشان احساس خطر کردند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را تشکیل دادند.
مهدوی گفت : در هر کجا که بسیج وارد شده چه در سازندگی و چه در قرارگاه خاتم موفق عمل کرده، بسیج و سپاه نشان داده که میتوان با اتکا به نیروی داخلی موفق عمل کرد.
وی خاطر نشان کرد : برجام نتیجه اتکا به دشمن بود با توجه به این که مقام معظم رهبری فرمودند من به آمریکا خوش بین نیستم ولی باز هم به برجام رای مثبت دادند و در حال حاظر نیز مقام معظم رهبری تاکید دارند که به اروپا نیز خوش بین نیستم.
این مسئول گفت : آگاه باشید کسانی که اهل سازش با دشمن هستند دست دشمنی را نخواهد دید و اگر دشمن شناس آگاهی باشیم با این باد ها نخواهیم لرزید.
وی بیان داشت : نیروی های مقاومت و حشدالشعبی، حزب الله لبنان و انصار الله یمن از بسیج الگو گرفته اند، در فضای مجازی می بینید که در یمن از گرسنگی می میرند ولی ذلت سازش با سعودی ها را نمی خواهند.
وی در پایان افزود : اگر مسئولین ما روحیه انقلابی داشته باشند در انجام وظیفه خود سردرگم نخواهد بود روحیه بسیجی همان انقلابی بودن است.
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها