فرمانده سپاه ناحیه جغتای اظهار داشت: ما اگر تفکر بسیجی یعنی تفکر حضور «فی‌سبیل الله» را در کشور جاری کنیم بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۸۰۳۶۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
سرهنگ دوم پاسدار علی زرقانی  ضمن تبریک هفته وحدت و ایام الله هفته پربرکت بسیج به همه بسیجیان و تشکر از همه بسیجیانی که برای اعتلای ارزش‌های دینی و انقلابی تلاش می‌کنند، اظهار داشت: در اهمیت بسیج همین بس که فرمان تشکیل بسیج را امام راحل در ۵ آذر سال ۵۸ صادر کردند و در واقع یکی از مهم‌ترین تلاش‌های امام راحل، تشکیل بسیج مستضعفین بود.

فرمانده سپاه ناحیه جغتای با اشاره به شعار امسال هفته بسیج که «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» ، بیان داشت: بسیج در تمامی سال‌های پس از انقلاب، میدان‌دار عرصه‌های مختلف امنیتی، فرهنگی و خدمات‌رسانی بوده است.

وی با بیان اینکه امام راحل بسیج را شجره طیبه معرفی کردند، خاطرنشان کرد: ما اگر تفکر بسیجی یعنی تفکر حضور «فی‌سبیل الله» را در کشور جاری کنیم بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد. هفته بسیج یادآور این رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌هاست. در هر صورت هیچ کشوری بدون از خود گذشتگی به سعادت نرسیده است. بسیج مصداق اتم ایثار در کشور است.

فرمانده سپاه جغتای در پایان به برخی از برنامه‌های شاخص هفته بسیج  شهرستان اشاره کرد و گفت: همایش تجلیل از بسیجیان نمونه، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، افتتاح ساختمان پایگاه حسین آباد، پیاده روی عمومی خانوادگی، افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و همایش گرامیداشت ۱۵ آذر از جمله این برنامه‌ها می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها