خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ماکو از برگزاری یادواره شهدای غواص در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۰۳۶۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

سرهنگ ‌پاسدار حسن محمد باقرلو در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان‌ غربی، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، بر شروع هفته بسیج از ۲۹ آبان با شعار بسیج، مظهر ایستادگی و مقاومت اشاره کرد و  گفت: همزمان با هفته بسیج، ۷۰ برنامه متنوع فرهنگی در ماکو اجرا می‌شود و این برنامه‌ها امسال با تقارن هفته وحدت با محوریت مردم و در جهت افزایش وحدت و همبستگی مردم اجرا می شود.

وی از برگزاری یادواره شهدای غواص ماکو برای اولین بار در این شهرستان خبر داد و افزود: همزمان با هفته بسیج، یادواره ۵ شهید والامقام غواص ماکو و شوط با حضور گسترده مردم برگزار می شود.

این مسئول شکوفایی جامعه را در راستای همزیستی مسالمت‌آمیز و اندیشه توام با تقوا دانست و ادامه داد: بسیج، در تمامی عرصه‌ها مقاوم است که رمز پیروزی آن هم ایستادگی یک تنه در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان است.

 سرهنگ باقرلو جنس توطئه‌های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را از جنس نرم و اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد که بسیج طی این سال ها مقاوم تر از سال های گذشته است و توانسته محاسبات دشمن را همواره نقش‌برآب کند.

وی همچنین بر نقش خبرنگاران در تشویق اذهان جامعه نسبت به آینده و زندگی تاکید کرد و گفت: حق و حقیقت محض باید در کنار القای امید و نشاط به جامعه انتشار داده‌ شود.

فرمانده سپاه ماکو  با اشاره به اینکه ۲۰۰ پایگاه مقاومتی در این هفته با اجرای برنامه‌های محله‌ای و شهرستانی برای بزرگداشت این هفته سعی خواهند کرد، افزود: از دیگر برنامه‌های شاخص در این هفته می‌توان به افتتاح طر‌ح‌های محرومیت‌زدایی قرارگاه حمزه‌ سیدالشهدا با مبلغی بالغ بر ۶۵ میلیون تومان اشاره کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات