خبرهای داغ:
به همت مجموعه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریدن جلسه بصیرت افزایی در محل نمازخانه این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۰۳۷۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدن، هاشمی کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: این بصیرت و آگاهی مردم است که از عوامل ماندگاری نظام و انقلاب تا کنون بوده و موجب عقب راندن دشمنان گشته است.

هاشمی با اشاره به روحیات جوانان زمان امام خمینی(ره) افزود: در حال حاضر هم بحمد الله همان روحیه انقلابی زمان امام در بین اکثریت مردم  جاری و ساری است و دشمنان این مرز و بوم باید بدانند که ما تحت هیچ شرایطی از جمله تحریم اقتصادی و غیره رهبر و دین  نظاممان را تنها نخواهیم گذاشت.

وی خاطر نشان  کرد: از ابتدای بنیان نهادن انقلاب عظیم اسلامی تا کنون عداوت دشمنان تمام ناشدنی بوده و چندین بار تا الان وعده نابودی نظام مقدس ما را به جیره خوارانشان داده اند و به حول و قوه الهی این مملکت که بر پایه اسلام و ارزشهایی چون عنایت شهدا و حضرات معصومین(ع) بنا نهاده شده است، همچنان عزتمند و قدرتمندتر از قبل به راه خود ادامه می دهد و مشت های پولادین خود را بر سر استکبار جهانی فرود می آورد.

هاشمی در پایان تاکید کرد: قشرهای نمونه و الگوی جامعه مانند پاسداران و روحانیون در نوک پیکان های دشمن جهت خصومت و عداوت هستند و این نوع حرکت و واکنش اینگونه اقشار است که می تواند تمام راه های نفوذ را بر آن مستکبران ببندد و چه خوب است که هر کس از بصیرت، حد بالای آن را انتخاب و در وجود خود تقویت نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها