سازمان بسیج زنان آذربایجان غربی در حمایت از مردم مظلوم یمن بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۸۰۳۸۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سازمان بسیج زنان آذربایجان غربی در حمایت از مردم مظلوم یمن بیانیه صادر کرد که در بخشی از این بیانیه آمده است:

  بسم الله الرحمن الرحیم

 در عصری که شعار دفاع از حقوق بشر توسط برخی کشورهای مدعی غربی خصوصا ایالات متحده آمریکا هر روز تکرار می ‌شود متأسفانه شاهد جنایات فجیعی علیه مردم مظلوم و بی‌پناه یمن توسط رژیم آلسعود و متحدانش هستیم، گویی کشتار مردان، زنان و کودکان یمن امری فراموش شده است و آنان از داشتن حق حیات و زندگی آرام بی‌بهره‌اند.

تسلسل حمله‌های هوایی وحشیانه جنگنده‌های سعودی بر مردم مظلوم و بی‌پناه یمن و کشتار هزاران مرد و زن و کودک مسلمان و تخریب صدها بیمارستان و مسجد و مدرسه و هزاران خانه، سندی بزرگ از ماهیت خون‌خوار و جنایت‌کارانه حکومت سعودی را در تاریخ ثبت کرد؛ چنان‌که همکاری ظالمانه برخی دول غربی و عربی را نیز ملت قهرمان یمن و دیگر ملل مسلمان، فراموش نخواهند کرد. «وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ» (شعرا ۲۲۷) با توجه به آنکه اقدامات نظامی عربستان سعودی علاوه بر کشتار کودکان و زنان بی‌گناه منتهی به معلولیت، بی‌سرپرستی، عدم دسترسی آنها به آموزش، بهداشت،‌ مواد غذایی و ... می شود.

 ضروری است سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای ازتمامی ظرفیت‌های قانونی خود در حمایت از بشریت درکشور یمن استفاده نمایند تا برخورد با ناقضان حقوق بشر از طریق ظرفیت‌های قانونی محقق شود و امر رسیدگی به کودکان و زنان آسیب‌دیده آغاز گردد . سازمان ملل متحد و سازمان‌های منطقه ای مانندسازمان همکاری‌های اسلامی و جنبش عدم تعهد باتشکیل جلسه فوق‌العاده، نسبت به شناسایی حق تعیین سرنوشت مردم یمن توسط خودشان مطابق میثاق نامه های بین‌المللی حقوق مدنی و سیاسی اقدام نمایند .

ما زنان استان آذربایجان غربی از همه آزادیخواهان دنیا که به مظلومیت مردم یمن و خباثت آل سعود پی برده اند خواستاریم برای سرعت بخشیدن به نابودی این رژیم منحوس و رهایی ملت یمن، کمک های خود را علنی کنند . ما زنان بسیجی ، ضمن محکوم کردن این حملات بی رحمانه به مردم بی دفاع و نیز بمباران مراکز آموزشی یمن، حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم این کشور اعلام داشته و تا برقراری صلح و امنیت کامل مردم مقاوم یمن، در کنار آنها خواهیم ایستاد، چرا که بر اساس وعده خداوند متعال بر این باور هستیم که حکومت به مستضعفین عالم خواهد رسید و جهانی پر از عدل و داد و خالی از ظالمین و فاسقین را به ارمغان خواهند آورد .

انتهای پیام

ارسال نظرات