بسیجیان جغتای با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند

بسیجیان نمونه شهرستان جغتای به مناسبت هفته بسیج دیدار صمیمانه‌ای با امام جمعه این شهرستان داشتند.
کد خبر: ۹۰۸۰۳۹۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ با توجه به فرا رسیدن هفته بسیج، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه و مسئول حفاظت و تعدادی از بسیجیان نمونه شهرستان جغتای در دفتر امام جمعه شهرستان حاضر شدند.

در ابتدای این دیدار سرهنگ پاسدار علی زرقانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج بیاناتی را در مورد هفته بسیج و اهداف تشکیل آن داشت.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام موحدی پور، امام جمعه شهرستان جغتای  بیان کرد: امروزه بسیج جای خود را  نه در ایران بلکه در کل دنیا پیدا کرده است که نمونه بارز آن در یمن، لبنان، فلسطین، عراق است به بیانی دیگر می‌توان گفت که بسیج به کشور‌های دیگر صادر شده است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی ایران عنوان کرد: ما در حال حاضر در محاصره اقتصادی هستیم. پیغمبر اسلام(ص) هم در محاصره اقتصادی بودند و چه بسا خیلی سخت تر از زمان حاضر؛ لذا در مقایسه با آن زمان در شرایط بسیار بهتری هستیم، ولی این فشار‌ها جلو پیشرفت را گرفته است اما آن چیزی را که دشمن نمی‌تواند از ما بگیرد عزت و غیرت دینی و بصیرتی است که مردم ما پیدا کردند همانطور که در ۱۳ آبان امسال هم این برای همه روشن و آشکار بود که مردم حضور پررنگ‌تری نسبت به همیشه داشتند و شعار مرگ برآمریکا سر دادند.

امام جمعه شهرستان جغتای تاکید داشت: حرکات مخالف دشمن علیه ایران سبب وحدت بیشتر بین مردم می‌شود؛ بنابراین انقلاب جایگاه خود را در جهان پیدا کرده است و باید توجه داشت که رویش‌ها بیشتر از ریزش‌ها بوده است.

در انتهای این دیدار از بسیجیان فعال و نمونه شهرستان تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار