خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود:

تشکیل بسیج نشان از ژرفای نگاه امام به آینده انقلاب دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود در نشست روشنگری کارکنان شبکه بهداشت به مناسبت هفته بسیج با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در جمع بسیجیانت اسیس بسیج بیست میلیونی به فرمان امام راحل را نشان از عمق و ژرفای نگاه به آینده و نیاز انقلاب به بسیج دانست.
کد خبر: ۹۰۸۰۴۰۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

تشکیل بسیج نشان از ژرفای نگاه امام به آینده انقلاب دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبداله موحدی، افزود: تجربه نشان داده روحیه بسیجی حلال بسیاری از مشکلات از ابتدای انقلاب بوده است بنابراین مسئولان و مدیران دولتی امروز باید به توجه به شرایط کنونی کشور، بیش از گذشته روحیه بسیجی در رفتار و کردار خود نشان دهند.

وی در ادامه اخلاص را از خصوصیات دیگر بسیج خواند و اظهارداشت: پایه و اصل کار بسیجی اخلاص است، اگر اخلاص شد آن و قت خود پرستی، خود محوری ها برکنار خواهد شد، اگر اخلاص باشد ثروت اندوزی برای خود، دست درازی به اینجا و آنجا ... ممنوع خواهد شد.

حجت الاسلام موحدی همچنین پایبندی به قانون و ارزش ها و پرهیز از انحراف را از دیگر خصوصیات بسیج برشمرد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود، خاطر نشان کرد: تشکیل نهاد بسیج برای سازمان دادن به حرکت بسیج مردمی در مسیر فطرت و توحید می باشد نه صرفا برای مقابله با دشمن خارجی و یا آشوب داخلی، آنچه بیانگر ضرورت تشکیل نهاد بسیج در ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی است حفظ انقلاب و دستاوردهای آن و حاکمیت قانون الهی و مقابله با ظلم و استبداد است.   

ارسال نظرات
پر بیننده ها