خبرهای داغ:
امام جمعه میانه در همایش ائمه جماعات مدارس این شهرستان با تاکید بر اهمیت حضور ائمه جماعت در مدارس، بر استفاده از روش های نوین جذب دانش آموزان و تبلیغ در مدارس تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۸۰۴۲۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمدی با اشاره به ضرورت استفاده از فرصت نوجوانی برای هدایت صحیح دانش آموزان، نیاز فعلی مدارس را روحانی خلاق و هنرمند دانست و افزود ائمه جماعات مدارس باید با مطالعه در مدارس حضور یابند و آماده پاسخگویی به سوالات و شبهات دانش آموزان باشند.

   معاون فرهنگی و  پرورشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجانشرقی نیز بر همکاری های حوزه علمیه و آموزش  پرورش تاکید کرد و گفت: استقرار روحانی و یا ائمه جماعت فرهنگی در مدارس، زمینه برگزاری با شکوه نمازهای جماعت است.

   طاهر علمی با اشاره به ضرورت آموزش عملی نماز در نماز جماعت مدارس، بر نهادینه کردن نماز در بین دانش آموزان و در اهمیت قرار دادن زنگ نماز، تاکید و جذب دانش آموزان به نماز را در گرو گنجاندن نماز جماعات در برنامه درسی عنوان کرد و گفت: نمازخانه های مدارس باید مکان آموزش معارف دینی و بیان روایات داستانی ائمه باشد.

   معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه نیز سند تحول را مبنای اجرای برنامه های حوزه پرورشی عنوان کرد و از برگزاری جلسات پرسش پاسخ با حضور امام جمعه میانه در مدارس منطقه خبر داد.

    یوسف ساجدی فر با اشاره به نقش قرآن در زندگی، برخورداری از حیات طیبه و زندگی سالم را مستلزم انس بیشتر با قرآن و آموزه های دینی و سفارشات ائمه اطهار دانست و از اجرای طرح ملی حفظ جز سی ام قرآن در تمامی مدارس منطقه خبر داد.

ارسال نظرات