خبرهای داغ:
آیت‌الله قدرت‌الله نجفی :

نفوذ تفکر صهیونیستی، مهم‌ترین عامل ایجاد جنگ در خاورمیانه

جانباز واقعه هفت تیر گفت: مهم‌ترین عامل ایجاد جنگ و ناامنی و کشتار بی‌گناهان در کشورهای منطقه خاورمیانه، نفوذ تفکر صهیونیستی است که باید با آن مقابله کنیم.
کد خبر: ۹۰۸۰۴۵۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، آیت‌الله قدرت‌الله نجفی در اجتماع طلاب و روحانیون شهرضا در حمایت از مردم مظلوم یمن، با بیان اینکه کودکان، زنان و مردم بی‌دفاع کشور یمن در طول این دو سال با بدترین شرایط که با حملات آل سعود خائن به وجود آورده زندگی می‌کنند، اظهارداشت: مردم مظلوم یمن در سخت‌ترین شرایط قرار دارند، اما همچنان در برابر ظلم و تجاوز ایستادگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین عامل ایجاد جنگ و ناامنی و کشتار بی‌گناهان در کشورهای منطقه خاورمیانه، نفوذ تفکر صهیونیستی است که باید با آن مقابله کنیم، گفت: دشمنان می‌خواهند که مسلمانان به جان هم بیافتند و در این راه از هیچ اقدام غیر انسانی دست برنمی‌دارند و به کشتار عده زیادی از کودکان و مردم بی‌گناه در کشور‌های مسلمان می‌پردازند.

جانباز واقعه هفت تیر با بیان اینکه مردم یمن در این مدت با تحریم‌های سنگین دارویی و غذایی روبه‌رو هستند و هر روز شاهد کشته شدن تعداد زیادی از کودکان این کشور هستیم، افزود: مردم ایران باید در دفاع از مردم یمن و سایر مظلومان جهان پیشگام باشند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بزرگترین رویداد قرن حاضر است، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران توطئه‌های دشمنان را در این سال‌ها به خوبی شناخته و با درایت‌های مقام معظم رهبری این توطئه‌ها به خوبی مقابله می‌کند.

نجفی با بیان اینکه اگر مردم فلسطین و سایر کشورهای اسلامی با یکدیگر متحد می‌شدند آمریکا، اسراییل و آل سعود را به راحتی شکست می‌دادند، تصریح کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب، اسلام و تفکر شیعه شناخته شده نبود و در مناسبات جهانی و منقطه‌ای نادیده گرفته می‌شد، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به جهانیان ثابت کردند که تفکر اسلامی مترقی و پیشرو است.

وی با تأکید بر اینکه نهضت‌های آزادی‌بخش و قیام‌های مسلمانان منطقه از انقلاب اسلامی ایران تأثیر پذیرفته‌اند، خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، آزادی‌خواهان در سراسر کشورهای اسلامی با الگوپذیری از آن، برای مقابله با استکبار و استعمار قیام کردند و در بسیاری از عرصه‌ها به پیروزی‌های بزرگی دست یافتند.

نماینده اسبق مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین آرمان‌ها و اهداف انقلاب حمایت از مستضعفان و مظلومان جهان، است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با اقدامات مؤثر خود در کشور‌های منطقه مانند سوریه و عراق اسلام و مسلمانان را نجات داده است.

وی با بیان اینکه اتحاد رمز پیروزی مسلمانان و عامل موفقیت آنان در برابر توطئه و دسیسه دشمنانی است که صهیونیست و آمریکا رهبری آن‌ها را برعهده دارند، تصریح کرد: آل‌ سعود، کشور خود را به پایگاهی برای پیگیری اهداف آمریکا و صهیونیست علیه مسلمانان تبدیل کرده است.

نجفی با بیان اینکه پیام طلاب و روحانیون در این روز، پایان جنگ و خونریزی در یمن است، خاطرنشان کرد: این جنگ خانمان‌سوز سبب کشتار هزاران زن و کودک و انسان بی‌گناه شده و آنان قربانی دسیسه‌های صهیونیست و اقدامات خرابکارانه آل سعود شده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم ایران باید در دفع از مردم یمن و سایر مظلومان جهان پیشگام باشند، خاطرنشان کرد: ملتی که با تقدیم هزاران شهید و جانباز و ایثارگر در برابر ستم و تجاوز مقاومت کرده، الگوی مناسبی برای سایر کشورهای اسلامی است که آنان را نیز به ایستادگی در برابر استکبارگران و غارتگران، تشویق کند.

ارسال نظرات