نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در دیدار فرماندهان و بسیجیان با تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و ضمن تقدیر از مجاهدت های بسیج و سپاه انصارالمهدی (عج)،گفت: تشکیل بسیج از ابتکارات وسیع و مهم حضرت امام خمینی (ره)بوده است.
کد خبر: ۹۰۸۰۴۶۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ حجت الاسلام علی خاتمی با اشاره به آثار و برکات بسیج در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: اگر از ظرفیت های بسیج در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی چشم پوشی می شد به یقین پیروزی نصیب ملت ایران نمی شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه حمله های سنگینی بعد از جنگ از سوی دشمن به انقلاب اسلامی صورت گرفته است خاطرنشان کرد: تلفات جانی ومالی در جنگ نظامی کاملا مشخص است ولی در جنگ نرم دشمن به آرامی اهداف خود را عملی کرده و عواقب آن در جامعه پس از گذشت سالها مشخص می شود.

خاتمی با بیان اینکه تفکر بسیجی برای مقابله با جنگ نرم تعیین کننده ترین مسأله بوده است ،تصریح کرد: از ویژگی های برجسته بسیج می توان به ایمان ،اخلاص ،شجاعت ،بصیرت ،دشمن شناسی ایثار،اقدام به موقع و پیش رو بودن اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب ما به نیروی بسیج تکیه کرده است، عنوان کرد: اگر ما نیروی بسیجی و مردمی را از دو نیروی ارتش و سپاه جدا کنیم، آن دو نیرو نخواهند توانست انقلاب را در ابعاد جهانیش پشتیبانی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه گستره بسیج اظهار داشت: بسیج، همواره باید محکم، استوار و آماده تر باشد تا بتواند کارهای متعدد و سنگین را با موفقیت هرچه تمام به سرانجام برساند.

حجت الاسلام علی خاتمی اظهار داشت: با وجود بسیج، هیچ خطری کشور و نظام را تهدید نمی کند؛ جذب افراد در مساجد و پایگاه ها باید حداکثری انجام شود .

وی آرمان امام خمینی (ره)را بسیج بیست میلیونی عنوان کرد و تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) بسیج جهانی را آرزو می کرد که در عصر امروز این آرمان محقق شده است.

این مقام مسئول با ارزش ترین افراد جامعه را بسیجیان عنوان نمود و ابراز داشت: خدمت در بسیج افتخار است.

ارسال نظرات