فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ، در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان به نمایندگی از بسیجیان با اشاره به وضعیت مالی و کمبودهایی که در کشور وجود دارد، گفت:با بصیرت دینی و سیاسی بسیجیان در میان همه کمبودها کارهای چشمگیری در بسیج انجام شده است .
کد خبر: ۹۰۸۰۴۸۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ سردارجهانبخش کرمی با تاکید براینکه بسیج برای انجام رسالت خود هیچ مانعی نداشته است اظهار کرد: بخشی از بسیجیان در گردان های امام حسین (ع) تیپ 36 انصارالمهدی سازماندهی شده اند که در حد یک لشکر آمادگی دارند.

وی با اشاره به اینکه گردان ها از آمادگی کافی نسبت به یگان های دیگر فعالیت دارند تصریح کرد: علاوه بر آمادگی ،گردان ها در بخش سازندگی و محرومیت زدایی نیز فعال هستند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در اردوهای زیارتی و بازدید از مناطق غرب و جنوب کشور با وجود کمبود های مالی نگذاشتیم اردوها نسبت به سال های اخیر کاهش یابد عنوان کرد: با پیگیری های شش ساله موفق به خریداری یک زائر سرای معنوی ،تربیتی و تفریحی در شهر مقدس قم به ظرفیت ۲۹واحد شدیم.

سردار کرمی با اشاره به اعزام زائرین به شهر قم که هفتگی می باشد تصریح کرد:  در تلاش هستیم با وجود ظرفیت بارگاه حضرت معصومه (س)، علما و مراجع تقلید در قم بتوانیم از علمای این شهر بهره مند شویم.

وی با اشاره به آمار تقریبی که  بیست هزار عنوان کارهای فرهنگی در سطح پایگاه ها و حوزه هاو کانون ها انجام می شود عنوان کرد: یادواره ها ،نشست ها،آبروی محله،اعزام کاروان های راهیان نور ،از جمله کارهای انجام شده در بسیج می باشد.

این مقام مسئول با اعلام اینکه در ششم آذر ماه امسال، ۷۲پروژه به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد شد ،خاطر نشان کرد: در هفته بسیج ۱۲۰عنوان در قالب ۱۷۰۰برنامه توسط بسیجیان اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به بیانات حضرت امام (ره)که بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان شهیدان گمنامی است که پیروان آن در اوج گلدسته های آن بانگ رشادت و شهادت سر می دهند،  تصریح کرد: بسیج جهان اسلام در کشورهای اسلامی در حال شکل گرفتن است.

ارسال نظرات