دبیر کل اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی درگذشت دکتر نوربخش را تسلیت گفت
دبیر کل اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی(ایسا) در پیامی درگذشت دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۰۸۰۵۱۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳
 
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در پیام تسلیت هانس هورست کنکلوسکی دبیر کل اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی(ایسا) به دکتر انوشیروان محسنی بندپی سرپرست سازمان تامین اجتماعی آمده است:
احتراما اینجانب از طرف ریاست و دبیرخانه کل اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی (ایسا) مراتب تسلیت صمیمانه خود را در ضایعه درگذشت جناب آقای دکتر سید تقی نوربخش اعلام می دارم.
ایشان به عنوان عضو هیات رئیسه ایسا و نماینده رسمی جمهوری اسلامی ایران،  حامی و دوستی ثابت قدم برای این اتحادیه بود. 
جناب آقای دکتر نوربخش با التزام به اهمیت تامین اجتماعی در توسعه اجتماعی، فردی متعهد به ارتقاء جایگاه تامین اجتماعی در کشور خود و جهان بود.
دانش و راهکارهای ایشان به عنوان کارشناس زبده تامین اجتماعی همواره مورد تقدیر و ستایش همکاران واقع می شد. تلاش های بی وقفه ایشان بر بسیاری از اقدامات در جهت بهبود تامین اجتماعی و بهره مندی اقشار جامعه نیازمند به پوشش مناسب تامین اجتماعی، تاثیرات بسزایی داشت.
اینجانب شخصاً  هرگز خاطرات ملاقات های متعدد خود با جناب آقای دکتر نوربخش در ژنو و رویدادهای دیگر در سایر نقاط جهان و همچنین ملاقات ایشان در تهران را که آشنایی هرچه بهتر و بیشتر اینجانب از اقدامات و فعالیت های سازمان تامین اجتماعی و نیز آشنایی با فرهنگ و تاریخ متمدن ایران را به همراه داشت، فراموش نخواهم کرد.
در واقع، فقدان ایشان در جامعه بین الملل موجب دلتنگی بسیار خواهد بود. اینجانب را در سوگ خانواده و همکاران ایشان شریک بدانید. امیدوارم خداوند، قدرت فائق شدن بر این ضایعه اسفبار را به خانواده و همکاران ایشان عطا نماید. 

ارسال نظرات