فرمانده سپاه بوکان از اجرای 200 برنامه به مناسبت نکوداشت هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۰۵۱۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن تبریک هفته بسیج و تقارن آن با هفته وحدت، اظهار کرد: در حالی وارد سی و نهمین سالگرد تشکیل بسیج می شویم که این نهاد در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، نظامی و سازندگی کشور پیشتاز است.

وی گفت: برای پاسداشت هفته بسیج و تجلیل از جانفشانی بسیجیان، ۲۰۰ برنامه در ۱۷ سرفصل توسط پایگاه های مقاومت بسیج، اقشار مختلف مردم و بسیج ادارات برگزار می شود.

جمشیدی افزود: شعار امسال هفته بسیج با عنوان «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» است و همزمانی این مناسبت با هفته وحدت سبب شده که محور برنامه هایی که برگزار می شود با سمت و سوی ۴۰ سالگی انقلاب و اتحاد باشد.

فرمانده سپاه بوکان در تشریح برنامه های هفته بسیج عنوان کرد: برگزاری نشست های سیاسی و بصیرتی در مساجد، گلباران مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، همایش سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی از جمله برنامه های مورد نظر است.

سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی همچنین از برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان در ۵ آذر ماه خبر داد و افزود: بسیجیان بوکان در روز ۵ اذر با حضور گسترده خود در تجمع شکوه مقاومت بار دیگر با ارمان های رهبر کبیر انقلاب و نایب بر حق او تجدید پیمان خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات