مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله گفت: مسئولان از نیروی کارآمد و تاثیرگذار بسیج در جهت حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور استفاده کنند.
کد خبر: ۹۰۸۰۵۱۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه روح‌الله در جمع کارکنان بسیج دانشجویی استان مرکزی ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در 5 آذر سال 58 تشکیل شد.

وی با بیان اینکه تشکیل بسیج باعث تحولات مهم در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، دفاعی و سازندگی شده است، افزود: با نگاه به مجموعه بسیج می‌توان به عمق نگاه عالمانه و حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) پی برد. ایشان با اعتماد و اعتقاد به حضور پر شور جوانان در همه عرصه‌ها فرمودند؛ «مملکتی که 20 میلیون جوان دارد باید 20 میلیون بسیجی داشته باشد» و باز در جایی دیگر فرمودند «اگر در کشوری تفکر بسیج حاکم فرما شود، چشم طمع جهانخوران از آن کشور قطع خواهد شد».

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله با اشاره به سخن دیگر حضرت امام خمینی(ره) درباره بسیج که فرمودند«بسیج لشکر مخلص خداست»، گفت: اگرچه با آغاز جنگ تحمیلی جوانان مؤمن بسیجی به دفاع از کشور پرداختند و در دفاع مقدس با دفاع از ارزش‌های اسلامی در مقابل تا بُن دندان مسلح ایستادند و برگی زرین را در تاریخ کشور و انقلاب اسلامی رقم زدند ولی باید دانست که بسیج برای تمامی میدان‌های سخت است.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با اشاره به نقش‌آفرینی بسیج در عرصه فرهنگی گفت: کار مهم و اصلی بسیج حضور در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی است، در جنگ نرم مهم‎‌ترین کار بسیج حضور در عرصه‌های فرهنگی است.

وی با تاکید بر اینکه حضور بسیج در میادین فرهنگی به دلیل متخلق بودن به اعتقادات دینی بسیار اثرگذار است، افزود: حضور بسیج در مدارس و دانشگاه‌ها یک ضرورت دائمی و همیشگی است؛ ما امروز شاهدیم که بسیج در دانشگاه‌ها حضوری فعال دارد و کارهای موثر فرهنگی و فکری انجام می‌دهد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله حضور دانشجویان در اردوهای «طرح ولایت» و تقویت باورهای دینی خود و سپس ترویج معارف اسلام ناب محمدی(ص) در دانشگاها را حرکتی بسیار عمیق و ماندگار دانست و تصریح کرد: حضور جوانان و دانشجویان بسیجی در میدان‌های علمی و تاثیرگذاری آنها و کارهای بزرگی که انجام داده‌ و می‌دهند، باعث امید همگان است.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد حضور جوانان دانشگاهی بسیج در سازندگی کشور، آن هم در مناطق محروم را باعث دلگرمی مردم به انقلاب و نظام اسلامی دانست و گفت: حضور یک دانشجوی مؤمن بسیجی به دور از تشریفات و چشم‌داشت در مناطق محروم و خدمت به مردم محروم، که خواست امام و رهبری است، همان خواست اسلام است.

وی افزود: جوان انقلابی و مؤمن بسیج در دانشگاه‌ها این کارهای بزرگ را انجام می‌دهند، باید خدا را به خاطر بسیج و مجموعه ارزشمند بسیج دانشجویی شاکر و قدردان زحمات همه آنان باشیم. به مسئولان عزیز هم می‌گوییم از بسیج که امام آن را لشکر مخلص خدا نامید غافل نشوید و از این نیروی کارآمد و تاثیرگذار در جهت حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور استفاده کنید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله خاطرنشان کرد: بسیج توانمندی حل مشکلات را دارد، باید به جوانان بسیجی میدان داد که توانایی فکری خود را نشان دهند. البته بسیج با امام و شهدا پیمان بسته و تحت رهبری‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب حرکت می‌کند و این بزرگ‌ترین افتخار برای بسیج است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات