نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد گفت: جذب نیرو در بسیج و سپاه باید بر مدار حب خداوند وغیرت به مسایل ایمانی باشد.
کد خبر: ۹۰۸۰۵۱۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹
نماینده، ولی فقیه دراستان در دیدار فرمانده ایمان و غیرت دینی ملاک جدب نیرو در سپاه و بسیجسپاه فتح و جمعی از کارکنان سپاه فتح به مناسبت هفته‌ی بسیج گفت:بسیج یعنی نیروی متراکم که پیوستگی امت دینی را به دنبال دارد وایمان رمز پیوند وپیروزی آن‌ها است.
آیت الله ملک حسینی با اشاره به اینکه باید تلاش شود تا جذب نیرو در این نهاد مقدس براساس ومعیار ایمان باشد، افزود:بسیجی یعنی انسانی که مومن ومتعهد به جبهه ایمان به خدا است و آبروریزی وتخریب در معنای بسیجی اشتباه است.
وی به افتخار آفرینی‌های سپاه پاسداران دردوران دفاع مقدس تاکنون اشاره کرد وگفت: امروز سپاه پاسداران در عرصه‌های بین المللی تمام معادلات دنیارا برهم زد وبسیج ایران مبدا تمام تحولات اساسی در یمن، سوریه، عراق و دیگر کشور‌ها است.
نماینده، ولی فقیه دراستان اضافه کرد:باتوجه به بیان مسئله آتش به اختیار توسط رهبر معظم انقلاب، سپاه وبسیج همیشه باید بیدار و آماده به کار باشند و نقشه‌های دشمن را از پیش بدانند.
فرمانده سپاه فتح استان نیز دراین دیدار با اشاره به فعالیت‌های مختلف سپاه وبسیج در همه عرصه‌ها به خصوص در عرصه جهاد و سازندگی گفت:ساخت ۸۰۰ خانه برای مددجویان کمیته امداد، سازندگی، اجرای طرح‌های عمرانی و آبادانی در ۵ دهستان محروم استان، بازسازی وتعمیر مدارس ومساجد استان از جمله اقدامات جهادی بسیج سازندگی است.
سرهنگ خرمدل افزود:اجرای طرح اعتلا باهدف تربیت دینی دانش آموزان با عنوان مسجد، مدرسه وخانواده واجرای طرح امنیت با گشت‌های محله بخشی دیگر از اقدامات سپاه فتح استان است.
ارسال نظرات