مراسم یادبود مدیرعامل و معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی از سوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و با حضور خانواده های آنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۰۵۲۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱
 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، معاون رئیس جمهور در امور اقتصادی، غلامحسین شافعی رئیس و بسیاری از اعضای اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی ایران در مراسم یادبود و بزرگداشت مدیرعامل و معاون حقوقی و امور مجلس  فقید سازمان تامین اجتماعی شرکت کردند.

دکتر محمد نهاوندیان معاون رئیس جمهور با شرکت در مراسم بزرگداشت مرحوم دکتر «سید تقی نوربخش» مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و مرحوم «عبدالرحمن تاج الدین» معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان که از سوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد، ضمن قرائت فاتحه برای این عزیزان و عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار آنان، از درگاه خداوند متعال غفران و علو درجات را برای ایشان مسألت کرد.

شافعی رئیس اتاق بازرگانی در این مراسم به نمایندگی از اعضای پارلمان بخش خصوصی کشور از خانواده‌های مرحوم دکتر نوربخش و مرحوم تاج‌الدین به پاس خدمات‌شان به فعالان اقتصادی کشور با اهدای لوح تقدیر کرد.

در این مراسم اعضای هیات رئیسه، دبیرکل، معاونان، مدیران و کارکنان اتاق ایران، علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر و نماینده مجلس شورای اسلامی، دکتر رضا راعی قائم‌مقام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمدعلی همتی عضو هیات مدیره، دکتر محمدرضا جعفریان معاون فرهنگی و اجتماعی، محمدحسن زدا معاون بیمه ای و قائم موهبتی معاون امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی حضور داشتند و حجت الاسلام نقویان به ایراد سخنرانی پرداخت.

ارسال نظرات