خبرهای داغ:
معاون سپاه شهدای آذربایجان غربی خبر داد

افتتاح 50 پروژه محرومیت زدایی همزمان با هفته بسیج در آذربایجان غربی

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غزبی گفت: 50 پروژه محرومیت زدایی همزمان با هفته بسیج در آذربایجان غربی افتتاح می شود.
کد خبر: ۹۰۸۰۵۴۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳

 یوسف شاکر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: 50 پروژه محرومیت زدایی همزمان با هفته بسیج در آذربایجان غربی افتتاح می شود که برای آنها در مجموع 5 میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

وی برپایی نشست مشترک ائمه جماعات و هیات امنای مساجد با فرماندهان پایگاه ها، ویزیت رایگان در مساجد، دیدار با خانواده معظم شهدا، تشکیل ستاد خبری، برگزاری مراسم سالروز تشکیل بسیج دانشجویی، عطرافشانی مزار شهدا، برپایی کشت‌های رضویون را بخشی از برنامه ها برای هفته بسیج عنوان کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: برپایی دعای ندبه در مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و حوزه، شرکت در نماز جمعه، برپایی نشست‌های روشنگری و بصیرت افزایی، تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای بسیج نیز بخش دیگری از برنامه هاست.

ظرفیت های نهفته در بسیج نباید مورد غفلت قرار گیرد

سخنگوی سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ظرفیت های نهفته در بسیج نباید مورد غفلت قرار گیرد چرا که در این صورت می توان مشکلات مختلف کشور را در بسیاری از زمینه ها برطرف کرد و به سمت و سوی پیشرفت گام برداشت.

وی این ایام را به بسیجیان تبریک گفت و بیان داشت: بسیج به معنای واقعی کلمه در حوزه های مختلف از کارکردهای متنوعی برخوردار است و در حوزه فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی می تواند تاثیرگذار باشد به طوری که تاکنون هم این طور بوده است.

این مسئول تلاش برای تحقق فرمایش حضرت امام قدس سره مبنی بر تشکیل هسته های حزب الله و تشکیل ارتش بیست میلیونی، ایجاد توانایی ها و آمادگی های لازم دفاعی در آحاد مردم در دفاع از کوی و برزن، ایجاد توانایی های لازم رزمی در نیروهایی که توانایی شرکت در عملیات های کلاسیک و بزرگ را دارند به منظور همکاری با نیروی زمینی و سایر نیروها را از جمله اهداف بسیج برشمرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات