با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان سهمیه اختصاصی لاستیک استان از 3.8 درصد به 7 درصد افزایش یافت .
کد خبر: ۹۰۸۰۵۵۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از شاتا، نظری در جلسه تنظیم بازاراستان با اعلام این خبر گفت: با افزایش سهمیه اختصاصی لاستیک استان امیدواریم این سهمیه موجب رضایتمندی کامیون داران و دیگر صاحبان وسایل سنگین باری و مسافری استان شود.
وی اظهار کرد: مقررشد 15 درصد لاستیک وارده به استان جهت کامیون های داخلی ، شهری و ارگانهای در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ایی اختصاص یافته و توزیع شود.
وی با بیان اینکه 60 درصد از سهمیه اختصاصی لاستیک های وارده به استان از نوع لاستیک های سیمی است ،افزود: یکی از مشکلات و اعتراضات کامیونداران به کم بودن سهمیه لاستیک های سیمی نسبت به نوع دیگر لاستیک ها بود که ما این مشکل را به صورت رسمی به وزارتخانه اعلام کردیم و درخواست کردیم با توجه به شرایط خاص آب و هوایی استان میزان سهمیه لاستیک های سیمی افزایش یابد که به لطف خدا با افزایش سهمیه اختصاصی لاستیک استان از 3.8 درصد به 7 درصد به تبع سهمیه لاستیک های سیمی هم افزایش خواهد یافت.
نظری عنوان کرد: در مجموع تا کنون حدود 2 هزار و 152 حلقه لاستیک در استان توزیع شده است.
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان در ادامه این جلسه همکاری و تعامل فرمانداران شهرستانها را در خصوص تامین خودرو و نیروی مورد نیاز بازرسی و نظارت ادارات صنعت معدن و تجارت شهرستانها خواستار شد.
گفتنی است، در این جلسه آنالیز قیمت گذاری انواع نان در استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات