خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ریحانه النبی ارومیه:

بسیج یکی از نهادهای موثر در رشد همه جانبه کشور است

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ریحانه النبی ارومیه گفت: بسیج یکی از نهادهای موثر در رشد همه جانبه کشورمان است.
کد خبر: ۹۰۸۰۵۵۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵

 معصومه معصومی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی فرا رسیدن هفته بسیج را به اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان تبریک گفت و اظهار کرد: بسیج یکی از نهادهای موثر در رشد و پیشرفت همه جانبه کشورمان است.

وی با بیان اینکه برای هفته بسیج برنامه های مختلف تدارک دیده شده است، افزود: این سری از برنامه ها با محوریت مردم برگزار می شود تا اینکه از شکوه و بازتاب کافی در جامعه برخوردار بوده و خروجی موردنظر را داشته باشد.

این مسئول در ادامه سخنان خود سر کشی از خانواده شهداء، دلجوئی از سالمندان ساکن در آسایشگاه مهر، حضور در راهپییمای ها، برپایی آئین افطاری برای کودکان زیرپوشش بهزیستی، برگزاری کلاس های آموزشی در  رشته های مختلف شامل قرآن، زبان، روبان دوزی، خیاطی، چرمدوزی، اجرای طرح جوانه های صالحین، برپایی حلقه های صالحین و برگزاری کارگاه های آموزشی برای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی از جمله برنامه های برگزار شده در طول سال عنوان کرد.

معصومی از حمایت و زحمات فرمانده حوزه 5 عفاف خانم علیزاده تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: با مشورت و راهنمایی های فرمانده حوزه برای ارتقای کمی و کیفی برنامه های پایگاه تلاش می شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات