فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: این تبعیت مؤمنانه مردم بصیر، مقاوم و حضور چشمگیر بسیجیان سلحشور و انقلابی در همه صحنه‌های کارزار چهلمین سال انقلاب را به سال شروع شمارش معکوس سقوط تمدن ضد بشری آمریکا تبدیل خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۰۸۰۵۶۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی در دیدار فرماندهان، مسئولان، کارکنان و جمعی از بسیجیان با نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان که در بیت امام‌جمعه خرم‌آباد برگزار شد ضمن تبریک هفته وحدت و بسیج اظهار داشت: امسال در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قرار داریم، دشمن بشریت یعنی آمریکای جنایتکار و اروپای مکار از سر ضعف و زبونی در مصاف با طوفان سهمگین انقلاب اسلامی علیه مستکبران جهان است و آنچه را دارد به‌عنوان آخرین تیر و ترکش‌ها استفاده کند.

وی گفت: استکبار جهانی با توسل به آل سعود و حمایت از این رژیم چهره واقعی آن‌ها را به جهان نشان داد و این‌ها متوسل به بازماندگان رژیم طاغوت شدند، پسر شاه پهلوی را در رقاص‌خانه‌ها آورده، آدم بی‌عرضه‌ای که فراری است را علم کردند در برابر کشور بیدار ایران که پس از 40 سال مردم‌سالاری را راه انداخته و لذا این‌ها از سر ضعف و زبونی رفتند و متوسل به آن شدند.

سردار کشکولی خاطرنشان کرد: دشمن از دلار به‌عنوان یک سلاح جنگی علیه ملت‌ها استفاده می‌کنند که همین سبب می‌شود دلار از صحنه مبالات جهانی برداشته و این سلاح نیز از دستشان گرفته شود.

وی گفت: دشمن جنگ رسانه‌ای و عملیات سنگین روانی برای قلب حقایق داشت و وهابیت، رژیم منحوس شاهنشاهی، دلار، جنگ روانی و نفوذی‌ها را رو کردند تا خواب آشفته پایان انقلاب اسلامی را جشن بگیرند و گفتند امسال انقلاب اسلامی تمام‌شده و جشنش را می‌گیریم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان اظهار داشت: خداوند در قرآن می‌فرماید یاری مؤمنان حق است، بنابراین در طول 40 سال انقلاب رهبری الهی و پیامبرگونه ولایت‌فقیه و تبعیت مؤمنانه مردم، پاسدارها، بسیجیان و حضور چشمگیر همه را درصحنه‌ها دیده‌ایم.

وی افزود: این تبعیت مؤمنانه مردم بصیر، مقاوم و حضور چشمگیر بسیجیان سلحشور و انقلابی در همه صحنه‌های کارزار چهلمین سال انقلاب را به سال شروع شمارش معکوس سقوط تمدن ضد بشری آمریکا تبدیل خواهیم کرد.

 

سردار کشکولی تصریح کرد: این کار بسیار مهم و اعجاب‌برانگیز ما را وادار بر این پیروزی می‌کند که همان شروع سقوط تمدن ضد بشری است و از طرفی آرامش روحی ملت، رهبری و رزمندگان را حفظ کرده و پیروزی‌های پی‌درپی را به همراه خواهد داشت که می‌توان به پیروزی‌های اخیر در یمن و حدیده اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: عده‌ای می‌خواستند یک شهر بندری را از مردمی مستضعف بگیرند که نتوانستند و گویای این است که چهل‌سالگی انقلاب نقطه عطفی است که بر این پیروزی‌ها سجده شکر به‌جا بیاوریم و به‌عنوان بسیجی همچنان درصحنه هستیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات