اعزام بیش از ۲۲۵ نفر از دختران متوسطه دوره اول و دوم به راهیان نور جنوب کشور صورت پذیرفت.
کد خبر: ۹۰۸۰۵۸۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، اعزام بیش از ۲۲۵ نفر از دختران پایه اول و دوم متوسطه صورت گرفت.
این مراسم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا آرامی امام جمعه شهرستان، حجت الاسلام والمسلمین خان بابایی نماینده، ولی فقیه در سپاه گرمسار، سرهنگ ناظریه فرمانده سپاه ناحیه، سرگرد بابکی مسئول بسیج دانش آموزی، همتی معاون فرماندار و دیگر مسئولان برگزار شد.
امام جمعه در مراسم اعزام کاروان راهیان نور دختران گرمسار با یاد و خاطره شهید زینب کمایی گفت: شما جوانان دانش آموز پای به مناطقی میگذارید که اسوه‌های عشق و پایداری با نثار جان خویش مایه‌ی عزت و سرافرازی کشور، دین و رهبری خویش گردیدند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا آرامی در ادامه گفت: وقتی کلمه «زیارت» را می‏شنویم، ناخودآگاه ذهنمان متوجه مشهد مقدس، کربلا و مدینه و سایر زیارتگاه‏ها، بسته به شناخت و خاطرات و باورهایمان می‏شود. همین مسئله در موضوع راهیان نور تجلی یافته و وقتی می‏شنوی «راهیان نور»، یعنی حضور شما دانش آموزان عاشق، دل‏باخته و وفادار در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و تجدید پیمان و بیعت آرمان‏هایی از جنس نور و خون مثل شهیده زینب کمایی.
وی افزود: با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، زنده بودن شهیدان و احاطه آنان را لمس می‏کنید و به معنای واقعی کلمه همراهی با شهیدان و هم‏ قدم بودن با آنان را درک می‏کنید و خوشا به سعادت شما که بنده همچین توفیق و سعادتی را ندارم.
محمد تقی بابکی فرمانده حوزه روح الله (ره) دانش آموزی در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت:این اعزام در قالب ۵ دستگاه اتوبوس میباشد که یک اتوبوس از آرادان میباشد.
بابکی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در اردوگاه شهید زین الدین در اندیمشک و اردوگاه شهید شاطری در خرمشهر خاطرنشان کرد: دانش آموزان اعزامی از یادمان‌های فتح المبین، هویزه، اروند، شلمچه، محمودوند و همچنین مناطق عملیاتی والفجر ۴ دیدن خواهند کرد.
فرمانده حوزه حضرت روح الله (ره) دانش آموزی از زمان اعزام کاروان راهیان نور خبر داد و گفت: دانش آموزان از امروز ۳۰ آبان ماه لغایت ۴ روز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام میشوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها