نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: بسیج قادر است تمام تهدیدها را به فرصت تبدیل کند، بالاتر از همه اثرات بسیج به ذلت کشاندن استکبار جهانی و فراهم کردن زمینه نابودی اسرائیل غاصب است.
کد خبر: ۹۰۸۰۵۹۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی امروز در جمع بسیجیان استان لرستان با بیان اینکه  بسیج در سایه انقلاب اسلامی امروز یک سرمایه بزرگ برای کشور است؛ اظهار کرد: دوران جنگ و ایستادگی  در 8 سال دفاع مقدس و فرماندهی آن‌ها پس از جنگ، کارنامه سرشاری از کارنامه سراسر درخشان بسیج است.

وی با اشاره به اینکه تشکیل بسیج از الهامات و الطاف الهی بوده است؛ افزود: الهام الهی به بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و از الطاف الهی برای ایران اسلامی بود چراکه امکان ندارد چنین برکتی ریشه الهی نداشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: بسیج یک نهاد کم هزینه و پرثمر در طول 40 ساله عمر انقلاب بوده که اگر بخواهیم خدمات بسیج را احصا کنیم غیرقابل شمارش است.

وی به بیان 3 خصوصیت بسیج پرداخت و گفت: اخلاص و در راه خدا قدم برداشتن، از خود گذشتی و ایثار و ولایت مداری ویژگی‌های بارز بسیج بوده که باعث خیروبرکت در جامعه شده است.

آیت‌الله میرعمادی به بیان بخشی از خدمات بسیج پرداخت و گفت: خدمات بسیج برای همه مردم دوست‌داشتنی، دل‌پسند و دل‌نشین است.

وی اولین اثر پر برکت بسیج را رویکرد جوانان به معنویت دانست و خاطرنشان کرد: پیروزی و غلبه بر دشمن بعثی در دفاع مقدس از دیگر خدمات بسیج بود که اوج از خود گذشتگی و ایثار را از بسیجیان در آن دوران دیدیم.

امام‌جمعه خرم‌آباد حفظ ارزش‌های انقلابی در جامعه را از دیگر دستاوردهای بسیج برشمرد و افزود: خدمت‌رسانی به محروم‌ترین روستاهای کشور از دیگر دستاوردهای بزرگ بسیج است.

وی تصریح کرد: حفظ انقلاب و نظام اسلامی از خطرات از دیگر دستاوردهای بسیج است چنانکه هر کجا خطری به وجود آمد بسیج سپر شد و خطر را دفع کرد.

آیت‌الله میرعمادی گفت: بسیج علیرغم حفظ ارزش‌ها و ایستادگی و با روحیه انقلابی در طول این 40 سال یار و یاور دولت‌ها در خدمت‌رسانی به مردم بوده که به عنوان نمونه برای عمران و آبادانی و همچنین کارآفرینی و مسائل امنیتی پیشتاز بوده است.

وی با تأکید بر اینکه روح مقاومت به‌وسیله بسیج در بین مردم جریان پیدا می‌کند، اظهار داشت: نابود کردن گروهک‌های تروریستی مانند داعش از دیگر برکات بسیج و تفکر بسیجی است، کمااینکه امروز بسیج الگوی مقاومت و بصیرت برای حزب‌الله لبنان، حسد الشعبی عراق و مقاومت فلسطین است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: امروز برخی افراد نالایق و بی‌بصیرت که مسؤولیت گرفته‌اند اگر از ترس بسیج نباشد بر ملت می‌تازند.

وی بسیج را بازوی نیروی انتظامی در تأمین نظم و امنیت برشمرد و افزود: اثر دیگر بسیج این بوده که پیش برنده اهداف و آرمان‌های امام راحل، رهبر حکیم و خون شهدا است.

آیت‌الله میرعمادی عنوان کرد: هر کجا بسیج وارد شده کار را بدون نقص و عیب انجام داده و امروز هم اگر مشکل اقتصادی را به بسیج بسپارند مشکل را حل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بسیج قادر است تمام تهدیدها را به فرصت تبدیل کند، یادآور شد: بالاتر از همه اثرات بسیج به ذلت کشاندن استکبار جهانی و فراهم کردن زمینه نابودی اسرائیل غاصب است.

امام‌جمعه خرم‌آباد یادآور شد: صحبت بسیج با مسؤولین این است که استکبار جهانی غیرقابل اعتماد و شیطان است.

وی بر ترویج تفکر بسیجی تأکید نمود و گفت: استقامت، شجاعت، سازش‌ناپذیری و خدمات بسیج فراموش نشدنی بوده و با وجود همه هجمه‌ها بسیج همواره ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات